logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polscy eksperci ocenią kampanie podczas Euro Effie 2015

  PR 17.02.2015, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Spośród przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej, zasiadających w jury ubiegłych edycji polskiego konkursu Effie Awards, wybrano sześć osób, które będą reprezentować nasz kraj na obradach tegorocznego konkursu EACA Euro Effie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polscy-eksperci-ocenia-kampanie-podczas-euro-effie-2015,23974,artykul.html

Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner w Saatchi & Saatchi, Grażyna Skarżyńska, Managing Director i Partner w Albert Lumberjacker, Katarzyna Okularczyk, Marketing & Communications Manager w IBM, Marcin Winkler, Head of Internet Marketing w Play (P4) oraz Marek Biskup, Client Services Director w Millward Brown będą oceniać zgłoszenia konkursowe na pierwszym etapie obrad, wybierając nominacje. Radek Miklaszewski, CEO w WALK weźmie udział w drugiej rundzie obrad, z której zostaną wyłonione nagrody. 

Jurorzy obradować będą pod przewodnictwem Guillaume Conteville, Szefa marketingu Mastercard Western Continental Europe.

Pełny skład jurorów oraz ich biografie można znaleźć tutaj.

„Jestem zachwycony, że mogę być częścią jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych i kierować pracami tak doświadczonego i różnorodnego jury. Z niecierpliwością czekam na chwilę,  kiedy będziemy wybierać najbardziej efektywne kampanie oraz nagradzać agencje i reklamodawców, którzy wspólnie ciężko pracowali nad ich przeprowadzeniem.”, powiedział Guillaume Conteville

W skład jury konkursu wchodzą branżowi specjaliści, zarówno przedstawiciele agencji, jak i klientów z całej Europy. Każdy z nich wnosi swoje cenne doświadczenie, profesjonalizm oraz wiedzę na obu etapach obrad Euro Effie.  

Kampanie do konkursu można zgłaszać do 15 kwietnia pod tym adresem.

Konkurs Euro Effie jest organizowany przez European Association of Communications Agencies (EACA) oraz Euronews ze wsparciem The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764