logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polscy jurorzy na festiwalu Eurobest

  PR 09.09.2014, przeczytano 856 razy

Organizatorzy Eurobest, ogłosili skład tegorocznego jury z przewodniczącymi poszczególnych kategorii na czele. Wśród tego grona znalazło się również dwoje reprezentantów Polski – Izabela Kurczewska (Head of Entertainment, Havas Sports & Entertainment) oraz Maciek Nowicki (Creative Leadership, Dentsu Aegis Network Poland). Będą oni odpowiednio członkami jury w kategoriach: Branded Content & Entertainment oraz Outdoor and Radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polscy-jurorzy-na-festiwalu-eurobest,22567,artykul.html

„Tegoroczni przewodniczący stanowią dynamiczną mieszankę wielce utalentowanych indywidualności. Będą oni wyznaczać trendy i kierunki w myśleniu kreatywnym na całym kontynencie i jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że możemy współpracować i razem wyruszyć odkrywczą podróż, aby znaleźć nowe talenty, przełomowe idee 

i przełomowe kreacje”, powiedział Philip Thomas, CEO, Lions Festivals.

W tym roku przewodniczącymi kategorii zostali:

Film, Print and Print & Poster Craft| Integrated

Rob Reilly, Global Creative Chairman, McCann Worldgroup, Global

Digital and Mobile

Anna Qvennerstedt, Creative Senior Partner, Chairman of the Board, Forsman & Bodenfors, Szwecja

Innovation

Ami Dror, Managing Partner, Zaitoun Ventures, Israel

Direct and Promo & Activation

Ami Hasan, Chairman, hasan & partners, Finland

Design

Bruno Stucchi, Owner/Strategic and Design Director, Dinamomilano, Italy

Branded Content & Entertainment

Chantal Rickards, Head of Programming & Branded Content, MEC, EMEA

PR

Kelly Walsh, Chief Strategy Officer, MSL Group

Film Craft

Laura Gregory, Founder / CEO, Great Guns, UK

Media

Mark Holden, Worldwide Strategy & Planning Director, PHD, Global

Outdoor and Radio

Remi Babinet, Global Chairman and Creative Director, BETC, France

Eurobest odbywa się w dniach 1-3 grudnia i będzie to wyjątkowe wydarzenie prezentujące najlepsze pomysły i realizacje na europejskim rynku komunikacji marketingowej. Prace do konkursu można zgłaszać do 26 września. Więcej informacji na temat wydarzenia, na temat warunków uczestnictwa mogą być znalezione pod adresem: www.eurobest.com.

Źródło: Eurobest

www.eurobest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764