logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polscy projektanci z dwiema głównymi nagrodami w Seulu

  PR 28.03.2023, przeczytano 784 razy
ilustracja

Aż dwie nagrody GRAND PRIZE w koreańskim konkursie ASIA DESIGN PRIZE zdobyli projektanci z gdańskiego studia TOFU. Spośród ponad 1000 prac zgłoszonych z różnych zakątków świata, Jury tegorocznego konkursu przyznało tylko dziesięć tego typu wyróżnień z czego dwa trafiły w ręce Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polscy-projektanci-z-dwiema-glownymi-nagrodami-w-seulu,399429,artykul.html

ASIA DESIGN PRIZE to azjatycki konkurs designu, powstały w 2016 roku i organizowany przez stowarzyszenie DESIGNSORI z Seulu, zrzeszające projektantów z tamtejszego regionu. Organizatorzy od początku istnienia dokładają wszelkich starań, aby stworzyć jedną z najbardziej prestiżowych i przyznawanych transparentnie nagród projektowych na świecie. Służyć ma temu bardzo restrykcyjny i trójstopniowy system oceny zgłaszanych projektów, w którym jurorzy wyłączeni są z wzajemnego wpływu na recenzje poszczególnych prac.

W tym roku w konkursie ASIA DESIGN PRIZE zgłoszono aż 1051 prac z 22 krajów świata. Jury pod przewodnictwem Profesora Shingo Ando z Japonii, złożone z 35 doświadczonych designerów, wyłoniło spośród zgłoszonych projektów jedynie 10, którym przyznano tytuł GRAND PRIZE. Aż dwa tego typu wyróżnienia otrzymali polscy projektanci z gdańskiego studia TOFU. Nagrodzonymi projektami zostały dwa systemy identyfikacji wizualnej przygotowane przez gdańszczan. Pierwszy to identyfikacja festiwalu ScienceCom przygotowana dla Centrum Nauki EXPERYMENT z Gdyni. Drugim zaś jest branding usługi SAIO przygotowany dla ING Banku Śląskiego.

Ceremonia rozdania nagród miała miejsce w ubiegły piątek w Hotelu Glad na wyspie Yeouido, w Seulu. TOFU Studio jako jedyne studio europejskie trafiło także do pierwszej dwudziestki firm projektowych w głównej klasyfikacji konkursu ASIA DESIGN PRIZE w Korei.

SAIO

ScienceCom

Źródło: TOFU Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764