logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Polscy użytkownicy Tiktok pod lupą [INFOGRAFIKA]

  PR 12.07.2021, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 52% użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu. W czym tkwi jej fenomen i jak zmieniła się społeczność tej platformy? Jaki procent stanowią starsi użytkownicy? Agencja GetHero wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SPWS zbadała polskich użytkowników TikToka, a wyniki badań zaprezentowano w trzeciej odsłonie raportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polscy-uzytkownicy-tiktok-pod-lupa-infografika,392237,artykul.html

Utarło się przekonanie, że TikTok to aplikacja, po którą sięgają dzieci i młodzież, ale czy na pewno? Już od jakiegoś czasu TikTok plasuje się w gronie najczęściej pobieranych aplikacji. Według raportu Gemius ponad 8 milionów Polaków miało styczność z tym medium. Nie powinno to dziwić, ponieważ w ostatnich miesiącach na platformie zarejestrowała się spora liczba starszych użytkowników spoza tzw. generacji Z (osoby urodzone w latach 1996 – 2012) i Alpha (osoby urodzone po 2012 roku).

- Ostatnie miesiące wyraźnie wskazują, że na TikToku każdy może znaleźć swoje miejsce. Tylko w porównaniu do poprzedniego roku grono użytkowników powiększyło się o 58%, to pokazuje o jak wysokiej skali popularności mówimy. Po aplikację sięgają coraz częściej dorośli, stąd też nasza ciekawość, aby sprawdzić, w jaki sposób różne pokolenia korzystają z tej platformy. W tej edycji raportu odpowiadamy m.in. jaki procent starszych użytkowników aktywnie tworzy własne treści w porównaniu do młodszych, czy ile średnio czasu spędzają w aplikacji – mówi Magdalena Wysocka odpowiedzialna za raport po stronie GetHero.

Łatwość, z jaką obsługuje się aplikację sprawia, że twórcą na TikToku może być każdy, a za sprawą algorytmów można osiągnąć nawet milionowe zasięgi. Nie zaskakuje więc, że po aplikacje sięgają coraz chętniej największe marki światowe, takie jak Zalando czy Red Bull. Niezależny raport TikToka, przygotowany przez agencję GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS, nie tylko przybliża zachowania statystycznych użytkowników aplikacji, ale wskazuje, jakie są możliwości marketingowe.

  • Raport bezpłatnie można pobrać TUTAJ.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagroda Dziennikarska PE za ujawnienie inwigilacji za pomocą programu Pegasus
Laureatami Nagrody Dziennikarskiej im. Daphne Caruany Galizii za 2021 rok zostali reporterzy z konsorcjum dziennikarskiego Forbidden Stories za Projekt Pegasus, dokumentujący fakt masowej inwigilacji z wykorzystaniem tego szpiegowskiego programu.
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl – „Brand Experience”. To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.
Od 1 października 2021 roku p.o. redaktora naczelnego „Gazety Wrocławskiej” został Artur Matyszczyk. Dotychczasowa redaktor naczelna, Alicja Giedroyć-Skiba, rozstaje się z firmą za porozumieniem stron.
„Przyszłość mediów pisana jest kodem” – to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych, Ringier Axel Springer Polska zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu.
„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem
Gdy Trybunał Konstytucyjny uznał, że niezgodne z Konstytucją RP są przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, we wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764