logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska agencja finalistą konkursu Content Marketing Awards

  PR 02.09.2020, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Ogłoszono listę finalistów prestiżowego konkursu Content Marketing Awards, organizowanego przez Content Marketing Institute (Cleveland, OH, USA) – organizację, którą założył Joe Pulizzi, ojciec Content Marketingu. Wśród wyróżnionych zgłoszeń nie zabrakło polskiej agencji – Harbingers jako jedyni w Polsce zostali docenieni i to w aż trzech kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-agencja-finalista-konkursu-content-marketing-awards,388292,artykul.html

The Content Marketing Awards to największy i najstarszy międzynarodowy konkurs content marketingowy organizowany przez Content Marketing Institute – wiodąca na świecie organizację, zajmująca się edukacją i szkoleniami w zakresie CM.

Jury w ponad 80 kategoriach wyróżnia kluczowe aspekty marketingu treści, m.in. najlepszą strategię, proces automatyzacji, czy metodologię badań w wielu różnych branżach – od opieki zdrowotnej, po produkcję. Zwycięzcy tych kategorii mają również szansę na nominację do jednej z siedmiu prestiżowych nagród Content Marketing Award, w tym Project of the Year, Agencies of the Year, Content Marketers of the Year oraz Branded Content Campaigns of the Year.

Tegoroczne jury przejrzało setki zgłoszeń z całego świata, aby wyróżnić najlepsze z najlepszych. Wśród nich nie zabrakło polskiej agencji performance marketingu – Harbingers jako jedyni w Polsce zostali docenieni przez Content Marketing Institute i to w aż trzech kategoriach:

  • Best Content Marketing Program in Healthcare – Dr.Max
  • Best Content Marketing Program in Travel/Tourism – Kopalnia Soli “Wieliczka”
  • Content Marketing ROI/Measurement Program – Swiss

Jesteśmy najlepsi w Polsce! Wiedziałam, że tak jest, ale miło dostać potrójne potwierdzenie od największej, najbardziej znanej organizacji Content Marketingowej na świecie. Najbardziej cieszy mnie wyróżnienie w kategorii „Content Marketing ROI/Measurement Program” – to, jak istotne są dla nas dane, jak precyzyjnie estymujemy efekty w postaci ruchu i przychodów (na 2 lata do przodu!), jak podchodzimy do analityki i optymalizacji działań, zrobiło wrażenie na międzynarodowym jury. Jestem szalenie dumna z zespołu – wszyscy Specjaliści pracują według wypracowanej przez lata, sprawdzonej metodyki i to daje takie owoce. Dlatego wiem, że każdy nasz projekt ma potencjał, żeby stać się nagradzanym na arenie międzynarodowej. – Małgorzata Pawłowska, Content marketing & Strategy Manager

To nie jedyne takie wyróżnienie dla zespołu Harbingers

Nominacja do The Content Marketing Awards to kolejny z powodów do świętowania dla Harbingers – w ostatnich latach agencja została finalistami European Search Awards czy International Performance Marketing Awards, a realizacje strategii contentowych wyróżniono m.in. w raporcie Senuto dla takich marek jak: Castorama, Dr.Max czy Zooart.

Jestem bardzo dumny z tak wyjątkowego wyróżnienia – to wspaniała wiadomość i ogromna motywacja do dalszego rozwoju dla Harbigners. Dziękujemy oczywiście naszym Partnerom – aptece Dr.Max, Kopalni Soli „Wieliczka” oraz marce Swiss. Dzięki unikatowej metodologii HBGR CM Predict, ciężkiej pracy zespołu i odwadze do wprowadzania zmian, wypracowaliśmy niesamowite efekty! - dodaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delikatesy Centrum zdobywają tytuł Gazetka Roku w programie Blix Awards
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3...
„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
W 2020 roku zadaniem uczestników konkursu organizowanego przez AMS jest zaprojektowanie plakatu na temat ograniczenia produkcji śmieci. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś głównym patronem Gazeta.pl.
Projekt Roku 2019/2020 pod patronatem Signs.pl
Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki...
Anna Szkałuba w jury konkursu Timecode Akcja Animacja
Trwa specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - Timecode Akcja Animacja. W gronie jurorów znalazła się Anna Szkałuba, head of visual design w VMLY&R. Dodatkowo, VMLY&R został partnerem kreatywnym konkursu, którego hasłem przewodnim jest "Animacja dla Planety".
Wyniki Konkursu Raporty Społeczne 2020
Ogłoszono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2019. Laureatami nagród głównych, podobnie jak w poprzedniej edycji, zostały firmy: LPP – nagroda główna za raport zintegrowany, Santander Bank Polska – najlepszy raport społeczny. W 14. edycji nagrodzono również następujące firmy i organizacje: BNP Paribas Bank Polska, Jeronimo Martins Polska, Grupa Jurajska...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764