logo
WIADOMOŚCI

Polska agencja nagrodzona podczas UK Search Awards

  PR 07.12.2017, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

7 edycja wydarzenia, 30 kategorii, setki zgłoszeń od wiodących agencji digitalowych i SEO z całej Wielkiej Brytanii i Europy. I jedyny polski zwycięzca. Agencja Elephate przeprowadziła najlepszą kampanię SEO na rynku brytyjskim dla Oponeo, przyczyniając się do 668% wzrostu widoczności marki w Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-agencja-nagrodzona-podczas-uk-search-awards,34760,artykul.html

- Już samo wejście na krótką listę nominowanych stanowi osiągnięcie samo w sobie. Szczególnie w tak prestiżowym plebiscycie, jak UK Search Awards i tak konkurencyjnej kategorii, jak Best SEO Campaign. - mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-founder w Elephate. - Dzięki wygranej trafiliśmy oficjalnie do grona najlepszych agencji SEO i Content Marketingu nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w Europie. - dodaje.

Oponeo to sklep internetowy prowadzący sprzedaż  opon samochodowych  felg, obecny na 13 europejskich rynkach. Drogę do zwycięstwa w kategorii „najlepsza kampania SEO” rozpoczęto od kompleksowej optymalizacji SEO, by następnie skupić się na długofalowych działaniach z obszaru content marketingu.

- Stworzyliśmy skuteczną strategię contentową opartą o działania na blogu klienta oraz pozyskiwaniu naturalnych zewnętrznych linków z treści publikowanych na różnych platformach motoryzacyjnych. - zaznacza Mazur. - Klient miał świadomość, że efekty z działań content marketingowych nie pojawiają się od razu i trzeba na nie poczekać. I że warto czekać, co dzisiaj potwierdzają wyniki kampanii oraz wyróżnienie w postaci nagrody za najlepszą kampanię SEO w Wielkiej Brytanii. - dodaje.

Prowadzone działania przyczyniły się do wzrostu widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.co.uk o 668%. Imponujący efekt zdobył uznanie międzynarodowego jury i pozwolił pokonać takie agencje jak BlueGlass, Branded3 czy MediaCom Worldwide.

Źródło: Elephate

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone