logo
WIADOMOŚCI

Polska agencja nagrodzona podczas UK Search Awards

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka

7 edycja wydarzenia, 30 kategorii, setki zgłoszeń od wiodących agencji digitalowych i SEO z całej Wielkiej Brytanii i Europy. I jedyny polski zwycięzca. Agencja Elephate przeprowadziła najlepszą kampanię SEO na rynku brytyjskim dla Oponeo, przyczyniając się do 668% wzrostu widoczności marki w Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-agencja-nagrodzona-podczas-uk-search-awards,34760,artykul.html

- Już samo wejście na krótką listę nominowanych stanowi osiągnięcie samo w sobie. Szczególnie w tak prestiżowym plebiscycie, jak UK Search Awards i tak konkurencyjnej kategorii, jak Best SEO Campaign. - mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-founder w Elephate. - Dzięki wygranej trafiliśmy oficjalnie do grona najlepszych agencji SEO i Content Marketingu nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w Europie. - dodaje.

Oponeo to sklep internetowy prowadzący sprzedaż  opon samochodowych  felg, obecny na 13 europejskich rynkach. Drogę do zwycięstwa w kategorii „najlepsza kampania SEO” rozpoczęto od kompleksowej optymalizacji SEO, by następnie skupić się na długofalowych działaniach z obszaru content marketingu.

- Stworzyliśmy skuteczną strategię contentową opartą o działania na blogu klienta oraz pozyskiwaniu naturalnych zewnętrznych linków z treści publikowanych na różnych platformach motoryzacyjnych. - zaznacza Mazur. - Klient miał świadomość, że efekty z działań content marketingowych nie pojawiają się od razu i trzeba na nie poczekać. I że warto czekać, co dzisiaj potwierdzają wyniki kampanii oraz wyróżnienie w postaci nagrody za najlepszą kampanię SEO w Wielkiej Brytanii. - dodaje.

Prowadzone działania przyczyniły się do wzrostu widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.co.uk o 668%. Imponujący efekt zdobył uznanie międzynarodowego jury i pozwolił pokonać takie agencje jak BlueGlass, Branded3 czy MediaCom Worldwide.

Źródło: Elephate

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone