logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska armia ściga koncern Hyundaia za reklamę z Karolakiem

   19.04.2011, przeczytano 2107 razy

Hyundai może się spodziewać najazdu Żandarmerii Wojskowej - alarmuje Dziennik Gazeta Prawna. Chodzi o nową reklamę, w której aktor Tomasz Karolak przebrał się w mundur oficera Wojska Polskiego. Mundur i jego części są prawnie chronione, a Hyundai nie wystąpił o zgodę na jego wykorzystanie, choć powinien.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-armia-sciga-koncern-hyundaia-za-reklame-z-karolakiem,12397,artykul.html

– To jest przegięcie i bezprawne wykorzystywanie symboli wojskowych w postaci munduru do promowania jakiegoś produktu. Takie działanie jest sprzeczne z prawem i należy je jednoznacznie potępić – mówi zbulwersowany gen. dyw. Bogusław Pacek, radca ministra obrony narodowej.

Departament prasowo-informacyjny MON potwierdził, że nikt nie występował w tej sprawie do resortu o zgodę na używanie munduru żołnierza Wojska Polskiego do celów reklamowych.

Więcej na stronie dziennik.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dobie cyfryzacji podpis elektroniczny staje się nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. – To narzędzie, szczególnie przydatne małym i średnim przedsiębiorcom. Zdecydowanie usprawnia procesy administracyjne, ogranicza biurokrację i zwiększa bezpieczeństwo dokumentacji – ocenia Beata Tęgowska, ekspert ds. księgowości i płac w...
W ub.r. liczba wniosków dot. zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej spadła o 4,8% w porównaniu z 2023 r. Jak twierdzą eksperci, nie oznacza to jednoznacznie lepszych warunków do prowadzenia biznesu. Nie brakuje też opinii, że najtrudniejsza sytuacja panuje w małym handlu detalicznym i gastronomii. Z kolei liczba wniosków o zawieszenie JDG...
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń wyzwaniem dla ustawodawcy?
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń...
Gen Z stawia nie tylko na AI i cyfrowe rozwiązania
Powszechnie pokolenie Z jest uznawane za osadzone w świecie cyfrowym i zapatrzone w AI. Wyniki nowego badania „Granice ucyfrowienia generacji Z”[1], przeprowadzonego przez LoveBrands Group wraz z SW Research, pokazują jednak, że przedstawiciele tej generacji w wielu obszarach – jak choćby zdrowie czy randkowanie – stawiają na bezpośrednie kontakty z drugim...
Automatyzacja i sztuczna inteligencja rewolucjonizują obsługę klienta. Chatboty, voiceboty i inne systemy oparte na AI stają się coraz bardziej powszechne. Jednak kluczowym wyzwaniem jest zdobycie zaufania użytkowników do tych technologii. Okazuje się, że jednym z kluczowych czynników zrozumienia akceptacji klientów względem automatyzacji jest poziom ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764