logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska dla seniorów w Radiu Tok FM

  PR 16.01.2020, przeczytano 447 razy

Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-dla-seniorow-w-radiu-tok-fm,385356,artykul.html

W dniach 20 - 26 stycznia redakcja Radia TOK FM na swojej antenie i w serwisie internetowym podejmować będzie temat osób starszych.

- Starzejące się społeczeństwo to wyzwanie, z którym musimy się zmierzyć już dziś, bo z każdym rokiem w Polsce przybywa osób po 60. roku życia. Przybywa też problemów, z którymi muszą się zmierzyć sami seniorzy, ich rodziny, ale również rząd. Dlatego, w nawiązaniu do Dnia Babci i Dnia Dziadka, już w przyszłym tygodniu oddamy głos seniorom - zapytamy, jak im się żyje w Polsce, jakie mają oczekiwania, problemy i wyzwania. Porozmawiamy z ekspertami i praktykami, jak zabezpieczyć przyszłość starszych ludzi, a tym samym nas wszystkich - wyjaśnia Małgorzata Wołczyńska, inicjatorka i koordynatorka akcji z redakcji TOK FM.

Po zakończeniu akcji - od 27 stycznia na antenie Radia TOK FM pojawią się "Przewodniki dla seniorów", czyli audycje z praktycznymi poradami.

Akcja "Polska dla seniorów" będzie obecna również na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM - m.in. w postaci podcastów, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764