logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska dla seniorów w Radiu Tok FM

  PR 16.01.2020, przeczytano 192 razy

Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-dla-seniorow-w-radiu-tok-fm,385356,artykul.html

W dniach 20 - 26 stycznia redakcja Radia TOK FM na swojej antenie i w serwisie internetowym podejmować będzie temat osób starszych.

- Starzejące się społeczeństwo to wyzwanie, z którym musimy się zmierzyć już dziś, bo z każdym rokiem w Polsce przybywa osób po 60. roku życia. Przybywa też problemów, z którymi muszą się zmierzyć sami seniorzy, ich rodziny, ale również rząd. Dlatego, w nawiązaniu do Dnia Babci i Dnia Dziadka, już w przyszłym tygodniu oddamy głos seniorom - zapytamy, jak im się żyje w Polsce, jakie mają oczekiwania, problemy i wyzwania. Porozmawiamy z ekspertami i praktykami, jak zabezpieczyć przyszłość starszych ludzi, a tym samym nas wszystkich - wyjaśnia Małgorzata Wołczyńska, inicjatorka i koordynatorka akcji z redakcji TOK FM.

Po zakończeniu akcji - od 27 stycznia na antenie Radia TOK FM pojawią się "Przewodniki dla seniorów", czyli audycje z praktycznymi poradami.

Akcja "Polska dla seniorów" będzie obecna również na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM - m.in. w postaci podcastów, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764