logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska finalistka Absolut Creative Competition

  PR 15.04.2019, przeczytano 232 razy

Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwego zwycięzcę, który ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką. Z aż 7 500 uczestników wyłoniona zostanie ostatecznie jedna osoba, która otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 euro oraz reklamę swojego projektu umieszczoną w kultowej lokalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-finalistka-absolut-creative-competition,382094,artykul.html

Na etapie krajowym, Absolut wyłonił wyjątkowego artystę młodego pokolenia, który weźmie udział w kolejnym etapie Absolut Creative Competition wraz z resztą finalistów z innych krajów. Polska laureatka – Weronika Ślifierz została doceniona za idealne połączenie kreatywności z ideami, które przyświecają marce, czyli tolerancji i otwartości na świat.

Praca Weroniki Ślifierz została wybrana spośród 7 500 zgłoszeń nadesłanych z 19 krajów, a teraz ma szansę zostać globalnym zwycięzcą konkursu – tym samym dołączyć do listy odważnych i ikonicznych artystów, z którymi marka współpracowała wcześniej, takich jak Keith Haring, Romero Britto, Arman Armand i Maurizio Cattelan.

- Miłość to piękno samo w sobie i można je wyrażać na tysiące sposobów. Ja zrobiłam to tak: najpierw skupiłam się na ukazaniu ciepła, jakie płynie z dzielenia się tym wspaniałym stanem, a później okrasiłam całość przesłaniem – nie ma miłości bez równości – opowiada finalistka konkursu, Weronika Ślifierz.

Weronika Ślifierz ma 27 lat i mieszka w Warszawie. Jest z zawodu grafikiem i od zawsze wielką entuzjastką szeroko pojętego designu. Uczestniczka została starannie wybrana przez jury w skład, którego weszli: Aaron Carter – dyrektor i założyciel londyńskiej Fundacji Delfina, mającej na celu ułatwienie wymiany artystycznej i rozwijanie kreatywnych praktyk Aleksandra Stefaniak – Art Director w KMAG Polska oraz Paweł Swanski – artysta, designer, ilustrator. Weronika włożyła swoje serce i duszę w stworzenie projektu reprezentującego wizję lepszego jutra. Wyrażając swoje wewnętrzne pasje, każdy uczestnik wykorzystał swoje dzieło sztuki, aby nieść przesłanie bardziej otwartego, równego i zintegrowanego świata.

- Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem poziomu kreatywności i różnorodnych inspiracji, jakie widzieliśmy we wszystkich fantastycznych zgłoszeniach. Wyłonienie zwycięzcy z tak dużej puli wysokiej jakości dzieł sztuki było prawdziwym wyzwaniem. W pewnym momencie oprócz samego warsztatu twórcy, kluczem wyboru była dla mnie klarowność przekazu. Ta praca z pewnością posiada te cechę, więc nie będę jej tłumaczył, ona mówi sama za siebie.b – mówi przedstawiciel polskiego jury Paweł Swanski.

W celu uczczenia kreatywności, siły artystów do wyobrażenia i stworzenia lepszego jutra, w listopadzie 2018 roku Absolut ogłosił globalny konkurs kreatywny, którego misją jest znalezienie kolejnego śmiałego, twórczego głosu marki. Praca globalnego zwycięzcy zostanie zaprezentowana w kultowym miejscu jakim jest Piccadilly Circus w Londynie – a sam laureat otrzyma 20 000 euro nagrody pieniężnej, dołączając do grona 550 artystów, z którymi Absolut współpracował przez ostatnie cztery dekady. Zwycięzca etapu globalnego zostanie ogłoszony w maju 2019 r. w Sztokholmie.

Źródło: Absolut

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni Krzyk wolności. 9. edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego rozstrzygnięta
5 kwietnia 2019 r. ogłoszono wyniki 9. Edycji Międzynarodowego Konkursu Graficznego. Laureatem został Patryk Sobik z Bielskiej Szkoły Przemysłowej, 2 miejsce zdobyła Weronika Kuliberta, 3 natomiast - Richard Mara.
Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764