logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska finalistka Absolut Creative Competition

  PR 15.04.2019, przeczytano 386 razy

Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwego zwycięzcę, który ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką. Z aż 7 500 uczestników wyłoniona zostanie ostatecznie jedna osoba, która otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 euro oraz reklamę swojego projektu umieszczoną w kultowej lokalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-finalistka-absolut-creative-competition,382094,artykul.html

Na etapie krajowym, Absolut wyłonił wyjątkowego artystę młodego pokolenia, który weźmie udział w kolejnym etapie Absolut Creative Competition wraz z resztą finalistów z innych krajów. Polska laureatka – Weronika Ślifierz została doceniona za idealne połączenie kreatywności z ideami, które przyświecają marce, czyli tolerancji i otwartości na świat.

Praca Weroniki Ślifierz została wybrana spośród 7 500 zgłoszeń nadesłanych z 19 krajów, a teraz ma szansę zostać globalnym zwycięzcą konkursu – tym samym dołączyć do listy odważnych i ikonicznych artystów, z którymi marka współpracowała wcześniej, takich jak Keith Haring, Romero Britto, Arman Armand i Maurizio Cattelan.

- Miłość to piękno samo w sobie i można je wyrażać na tysiące sposobów. Ja zrobiłam to tak: najpierw skupiłam się na ukazaniu ciepła, jakie płynie z dzielenia się tym wspaniałym stanem, a później okrasiłam całość przesłaniem – nie ma miłości bez równości – opowiada finalistka konkursu, Weronika Ślifierz.

Weronika Ślifierz ma 27 lat i mieszka w Warszawie. Jest z zawodu grafikiem i od zawsze wielką entuzjastką szeroko pojętego designu. Uczestniczka została starannie wybrana przez jury w skład, którego weszli: Aaron Carter – dyrektor i założyciel londyńskiej Fundacji Delfina, mającej na celu ułatwienie wymiany artystycznej i rozwijanie kreatywnych praktyk Aleksandra Stefaniak – Art Director w KMAG Polska oraz Paweł Swanski – artysta, designer, ilustrator. Weronika włożyła swoje serce i duszę w stworzenie projektu reprezentującego wizję lepszego jutra. Wyrażając swoje wewnętrzne pasje, każdy uczestnik wykorzystał swoje dzieło sztuki, aby nieść przesłanie bardziej otwartego, równego i zintegrowanego świata.

- Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem poziomu kreatywności i różnorodnych inspiracji, jakie widzieliśmy we wszystkich fantastycznych zgłoszeniach. Wyłonienie zwycięzcy z tak dużej puli wysokiej jakości dzieł sztuki było prawdziwym wyzwaniem. W pewnym momencie oprócz samego warsztatu twórcy, kluczem wyboru była dla mnie klarowność przekazu. Ta praca z pewnością posiada te cechę, więc nie będę jej tłumaczył, ona mówi sama za siebie.b – mówi przedstawiciel polskiego jury Paweł Swanski.

W celu uczczenia kreatywności, siły artystów do wyobrażenia i stworzenia lepszego jutra, w listopadzie 2018 roku Absolut ogłosił globalny konkurs kreatywny, którego misją jest znalezienie kolejnego śmiałego, twórczego głosu marki. Praca globalnego zwycięzcy zostanie zaprezentowana w kultowym miejscu jakim jest Piccadilly Circus w Londynie – a sam laureat otrzyma 20 000 euro nagrody pieniężnej, dołączając do grona 550 artystów, z którymi Absolut współpracował przez ostatnie cztery dekady. Zwycięzca etapu globalnego zostanie ogłoszony w maju 2019 r. w Sztokholmie.

Źródło: Absolut

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival
Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764