logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska finalistka Absolut Creative Competition

  PR 15.04.2019, przeczytano 337 razy

Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwego zwycięzcę, który ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką. Z aż 7 500 uczestników wyłoniona zostanie ostatecznie jedna osoba, która otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 euro oraz reklamę swojego projektu umieszczoną w kultowej lokalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-finalistka-absolut-creative-competition,382094,artykul.html

Na etapie krajowym, Absolut wyłonił wyjątkowego artystę młodego pokolenia, który weźmie udział w kolejnym etapie Absolut Creative Competition wraz z resztą finalistów z innych krajów. Polska laureatka – Weronika Ślifierz została doceniona za idealne połączenie kreatywności z ideami, które przyświecają marce, czyli tolerancji i otwartości na świat.

Praca Weroniki Ślifierz została wybrana spośród 7 500 zgłoszeń nadesłanych z 19 krajów, a teraz ma szansę zostać globalnym zwycięzcą konkursu – tym samym dołączyć do listy odważnych i ikonicznych artystów, z którymi marka współpracowała wcześniej, takich jak Keith Haring, Romero Britto, Arman Armand i Maurizio Cattelan.

- Miłość to piękno samo w sobie i można je wyrażać na tysiące sposobów. Ja zrobiłam to tak: najpierw skupiłam się na ukazaniu ciepła, jakie płynie z dzielenia się tym wspaniałym stanem, a później okrasiłam całość przesłaniem – nie ma miłości bez równości – opowiada finalistka konkursu, Weronika Ślifierz.

Weronika Ślifierz ma 27 lat i mieszka w Warszawie. Jest z zawodu grafikiem i od zawsze wielką entuzjastką szeroko pojętego designu. Uczestniczka została starannie wybrana przez jury w skład, którego weszli: Aaron Carter – dyrektor i założyciel londyńskiej Fundacji Delfina, mającej na celu ułatwienie wymiany artystycznej i rozwijanie kreatywnych praktyk Aleksandra Stefaniak – Art Director w KMAG Polska oraz Paweł Swanski – artysta, designer, ilustrator. Weronika włożyła swoje serce i duszę w stworzenie projektu reprezentującego wizję lepszego jutra. Wyrażając swoje wewnętrzne pasje, każdy uczestnik wykorzystał swoje dzieło sztuki, aby nieść przesłanie bardziej otwartego, równego i zintegrowanego świata.

- Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem poziomu kreatywności i różnorodnych inspiracji, jakie widzieliśmy we wszystkich fantastycznych zgłoszeniach. Wyłonienie zwycięzcy z tak dużej puli wysokiej jakości dzieł sztuki było prawdziwym wyzwaniem. W pewnym momencie oprócz samego warsztatu twórcy, kluczem wyboru była dla mnie klarowność przekazu. Ta praca z pewnością posiada te cechę, więc nie będę jej tłumaczył, ona mówi sama za siebie.b – mówi przedstawiciel polskiego jury Paweł Swanski.

W celu uczczenia kreatywności, siły artystów do wyobrażenia i stworzenia lepszego jutra, w listopadzie 2018 roku Absolut ogłosił globalny konkurs kreatywny, którego misją jest znalezienie kolejnego śmiałego, twórczego głosu marki. Praca globalnego zwycięzcy zostanie zaprezentowana w kultowym miejscu jakim jest Piccadilly Circus w Londynie – a sam laureat otrzyma 20 000 euro nagrody pieniężnej, dołączając do grona 550 artystów, z którymi Absolut współpracował przez ostatnie cztery dekady. Zwycięzca etapu globalnego zostanie ogłoszony w maju 2019 r. w Sztokholmie.

Źródło: Absolut

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764