logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska folia polimerowa Ikonos Carbon 3D

  PR 27.07.2015, przeczytano 1838 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent folii samoprzylepnych - Ikonos - wprowadza na rynek, niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych jak i niektórych aplikacji samochodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-folia-polimerowa-ikonos-carbon-3d,25526,artykul.html

Folie karbonowe przeznaczone są głównie do oklejania pojazdów. Swoje zastosowanie znajdą też w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów AGD czy RTV np. jako obudowy laptopów (tzw. skiny). W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Folia karbonowa również nadaje się do przyozdabiania wnętrza auta. Aplikowana przez profesjonalistę nada przedmiotom nowoczesny charakter i indywidualny design.

Ikonos Carbon CRB 150+ to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

„Karbon” oferowany jest w roli o najpopularniejszej szerokości 152 cm i ekonomicznej długości 15 m. Długość roli pozwoli na zrealizowanie także dużych projektów i nie naraża na magazynowanie niezużytej ilości medium. Jak to ma miejsce w przypadku 30 i 50 metrowych zwojów.

Folia + szkolenie

Warto też wspomnieć, że opolska firma regularnie organizuje, cieszące się dużą popularnością warsztaty i szkolenia pt. „Aplikacje samochodowe od A do Z”. Wszystkie te działania mają na celu dostarczanie klientom i dystrybutorom pełnej oferty materiałów oraz niezbędnego know-how w zakresie aplikacji.

Mamy za sobą 15 spotkań z cyklu „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. W tym czasie przeszkoliliśmy kilkaset osób rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenie poprowadzone było przez naszych specjalistów oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. Mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka aplikacji już „zrobili”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczyła nawet bardziej doświadczonych aplikatorów.

Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu – przekonuje organizator i producent folii.

Materiały Ikonos już w 36 krajach

Folie Ikonos używane są przez wielu użytkowników w całej Europie. Materiały Ikonos produkowane są z zachowaniem wszelkich norm i standardów, a linia produkcyjna cechuje się brakiem emisji szkodliwych substancji dla środowiska. Folie Ikonos plasowane są w segmencie produktów premium, a przy tym oferowane są w przystępnych cenach, ponieważ polscy klienci mają możliwość zaopatrywania się bezpośrednio u producenta lub w sieci wyspecjalizowanych dealerów.

Polskim dystrybutorem folii Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764