logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Grupa Górnicza S.A. z nową kampanią „Zapraszamy ciepło do domu”.

  PR 15.09.2021, przeczytano 176 razy
ilustracja

W poniedziałek 13 września ruszyła nowa kampania Polskiej Grupy Górniczej S.A. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw. Działania reklamowe, koordynowane przez Arena Media, obejmą radio oraz digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-grupa-gornicza-s.a.-z-nowa-kampania-_zapraszamy-cieplo-do-domu_.,392996,artykul.html

Celem kampanii jest stworzenie wyrazistego, charakterystycznego formatu, który umocni świadomość istnienia pełnej gamy ekogroszków PGG S.A. Kampania ma wspierać ruch na www.sklep.pgg.pl i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej bogatej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym.

- Okres jesienny zawsze był czasem wzmożonego zainteresowania naszymi produktami. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywne kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują produkty i ceny. Dlatego szczyt komunikacji ekogroszków PGG S.A. przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. Zainteresowanie ekogroszkami: Karlik, Pieklorz, Retopal, jest coraz większe – w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku liczba zamówień wzrosła o ponad 50% w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej, a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, gdy od 13 września br. Polska Grupa Górnicza S.A. realizuje ogólnopolską kampanię reklamową, spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – wyjaśnia Tomasz Głogowski, rzecznik największego krajowego producenta węgla.

- Archetyp krasnoludka towarzyszy nam już od dzieciństwa. Ta baśniowa postać, znana choćby z „Królewny Śnieżki” czy z trylogii „Władca Pierścieni”, jest niezwykle oddana swojej pracy, w tym przypadku ciężkiej pracy w kopalni. Dlatego w najnowszej kampanii dla ekogroszku PGG S.A. naturalnym wydało się użycie właśnie tych bohaterów. Historię w digitalu opowiadają trzej różni krasnale dopasowani do różnych produktów spółki i różnych grup konsumentów. Natomiast w radiu możemy usłyszeć nową wersję przedszkolnego hitu „My jesteśmy krasnoludki”. Gwarantuję, że wystarczy raz usłyszeć, aby melodia nie mogła nam wyjść z głowy do końca dnia. Co prawda, sezon grzewczy przed nami, ale mamy nadzieję, że baśniowa komunikacja przełoży się na równie bajeczne wyniki sprzedaży − dodaje Magdalena Marek, Associate Creative Director w Havas Warsaw.

Kampania potrwa od 13 września do 14 listopada 2021 r. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem radio oraz digital. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764