W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.
VML otrzymał MIXX Awards IAB Europe w kategorii Virtual & Augmented Reality za przygotowaną dla Samsunga kampanię „The Missed Spaceflight”. Kreacja została już wcześniej doceniona w polskiej edycji MIXX Awards – w 2017 roku odebrała aż sześć statuetek – dwie srebrne w kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch i cztery brązowe w kategoriach: Digital Driven, Mobile, Use of Technology i Video Online.
- Cieszy nas bardzo kolejna po Grand Prix Adweek ARC Award, międzynarodowa nagroda dla projektu „The Missed Spaceflight” zrealizowanego dla Samsung Polska. Mixx Awards Europe ma dla nas szczególną wartość. Po pierwsze jest to konkurs doceniający najlepsze komercyjne kampanie z digitalem w DNA, co potwierdza silne kompetencje VML Poland w umiejętnym łączeniu technologii i storytellingu. Po drugie, konkurs ocenia zarówno kreatywność projektu, jak i jego efektywność – a to unikalna formuła. I po trzecie – konkurencja w kategorii VR/AR w tym roku była bardzo wymagająca – mówi Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director w VML Poland.
W MIXX Awards Europe, konkursie dla najlepszych kampanii reklamowych organizowanym przez IAB Europe, kandydaci zgłaszali kampanie w 13 kategoriach.
- Nagroda dla VML to kolejny sukces polskich agencji, które odważnie sięgają po europejskie laury. Ich innowacyjność i kreatywność są doceniane na arenie międzynarodowej coraz częściej, co cieszy tym bardziej, że stają w szranki z silnymi konkurentami – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
Już wkrótce będzie można zgłaszać kampanie do polskiej edycji tegorocznego konkursu MIXX Awards. Gala rozdania nagród odbędzie się 29 listopada br.
Źródło: IAB Polska