logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska kampania laureatem Mixx Awards IAB Europe

  PR 25.05.2018, przeczytano 731 razy

W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-kampania-laureatem-mixx-awards-iab-europe,36632,artykul.html

VML otrzymał MIXX Awards IAB Europe w kategorii Virtual & Augmented Reality za przygotowaną dla Samsunga kampanię „The Missed Spaceflight”. Kreacja została już wcześniej doceniona w polskiej edycji MIXX Awards – w 2017 roku odebrała aż sześć statuetek – dwie srebrne w kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch i cztery brązowe w kategoriach: Digital Driven, Mobile, Use of Technology i Video Online.

- Cieszy nas bardzo kolejna po Grand Prix Adweek ARC Award, międzynarodowa nagroda dla projektu „The Missed Spaceflight” zrealizowanego dla Samsung Polska. Mixx Awards Europe ma dla nas szczególną wartość. Po pierwsze jest to konkurs doceniający najlepsze komercyjne kampanie z digitalem w DNA, co potwierdza silne kompetencje VML Poland w umiejętnym łączeniu technologii i storytellingu. Po drugie, konkurs ocenia zarówno kreatywność projektu, jak i jego efektywność – a to unikalna formuła. I po trzecie – konkurencja w kategorii VR/AR w tym roku była bardzo wymagająca – mówi Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director w VML Poland.

W MIXX Awards Europe, konkursie dla najlepszych kampanii reklamowych organizowanym przez IAB Europe, kandydaci zgłaszali kampanie w 13 kategoriach.

- Nagroda dla VML to kolejny sukces polskich agencji, które odważnie sięgają po europejskie laury. Ich innowacyjność i kreatywność są doceniane na arenie międzynarodowej coraz częściej, co cieszy tym bardziej, że stają w szranki z silnymi konkurentami – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Już wkrótce będzie można zgłaszać kampanie do polskiej edycji tegorocznego konkursu MIXX Awards. Gala rozdania nagród odbędzie się 29 listopada br.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764