logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska kampania z nominacją do Recruitment Marketing Awards

  PR 05.05.2016, przeczytano 1346 razy

Kampania „Poczuj miętę do Capgemini”, przygotowana wspólnie z agencją MJCC, otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Recruitment Marketing Awards w kategorii Best Outdoor Campaign. W tej klasie nominację otrzymały również agencje: AIA Worldwide, Pink Squid oraz Tonic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-kampania-z-nominacja-do-recruitment-marketing-awards,28431,artykul.html

Wyróżniony projekt był pierwszą w Polsce kampanią employerbrandingową wykorzystującą aromamarketing oraz inne niestandardowe działania pobudzające zmysły. W reklamach wykorzystano powszechnie znane powiedzenie „poczuć miętę do kogoś”. Hasło zostało też użyte jako hashtag promujący akcję na Instagramie. Firma zaangażowała też pracowników do stworzenia dodatkowych fraz wykorzystanych w outdoorowej części kampanii. W tym celu ogłoszono konkurs w oddziałach firmy, zaś treść trzech najlepszych zgłoszeń trafiła na billboardy i citylighty.

Na przystankach w miastach, w których Capgemini ma biura, pojawiły się pachnące miętą reklamy. Żywe rośliny zostały wysłane do wybranych organizacji studenckich i biur karier, były też elementem wyposażenia stoisk firmy na targach pracy i wydarzeniach rekrutacyjnych. Dodatkowo z miętą powiązane zostały także wszelkie gadżety wykorzystywane w czasie kampanii rekrutacyjnej – m.in. miętówki i lemoniady, dzięki którym kandydaci mogli poczuć miętę również za pomocą zmysłu smaku. Kampania zewnętrzna trwała od września do grudnia 2015 roku.

Nagrody The Recruitment Marketing Awards są przyznawane w Londynie od 1980 roku. Jury wybiera najlepsze praktyki w zakresie marketingu rekrutacyjnego pod względem innowacyjności, kreatywności i efektywności.

Źródło: MJCC

Dodatkowe informacje:

MJCC jest agencją specjalizującą się w budowaniu marki pracodawcy. Za swoje projekty została nagrodzona m.in. w konkursach EB Excellence Awards, EB Stars, ABSL Diamonds czy Konkursie Biuletynów Firmowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764