logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska kuchnia regionalna w nowej kampanii marki Vegeta

  PR 20.12.2018, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vegeta rozpoczęła kampanię promującą polską kuchnię regionalną. Na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200g znajdują się nazwy 14 inspirujących przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, Internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-kuchnia-regionalna-w-nowej-kampanii-marki-vegeta,380589,artykul.html

Vegeta od dziesięcioleci inspiruje konsumentów do przygotowywania różnorodnych potraw. Opakowania produktów w nowych odsłonach zachęcają do poznania najlepszych regionalnych dań, m.in. potrawki rybnej po kaszubsku, złocistego kurczaka po krakowsku czy tradycyjnej zalewajki łódzkiej. Vegeta zachęca tym samym do kulinarnego poznania regionów Polski – każdy z nich posiada własne unikalne smaki, które warto wypróbować w domowym zaciszu. Promując regionalną kuchnię polską, marka wskazuje na wszechstronność zastosowania przypraw Vegeta.

Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie konkurs „Poznaj kuchnię regionalną z Vegetą”, w którym można wygrać wyjazd na weekend do luksusowego hotelu dla dwóch osób,  20 zestawów 2 sztuk bulionówek do zupy oraz 30 koszy z produktami Vegeta i Podravka.

Źródło: Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764