logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska pisarka Joanna Bator nową ambasadorką Acer

  PR 26.07.2021, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Joanna Bator, polska pisarka, publicystka i felietonistka, została ambasadorką Acer. Współpraca dotyczy laptopów z linii ConceptD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-pisarka-joanna-bator-nowa-ambasadorka-acer,392407,artykul.html

Pochodząca z Wałbrzycha Joanna Bator jest z wykształcenia kulturoznawczynią i filozofką. Doktorat z filozofii obroniła w Polskiej Akademii Nauk. Dla literatury porzuciła pracę naukową. Za reportaż Japoński wachlarz (2004) otrzymała nagrodę im. Beaty Pawlak. Międzynarodowe uznanie przyniosła jej pierwsza powieść Piaskowa góra (2009). „Wałbrzyska trylogia” - Piaskowa Góra (2009), Chmurdalia (2010) oraz Ciemno, prawie noc (2012) - jest tłumaczona na wiele języków. Powieść Ciemno, prawie noc zdobyła w 2013 nagrodę Nike. Autorka od kilku lat mieszka w Podkowie Leśnej, a mentalnie często przebywała na emigracji w Japonii, czego efektem było Purezento (2017). Jesienią  2020 r. ukazała się jej nowa powieść Gorzko, gorzko. Starą pasją autorki jest bieganie, a nowszą japoński taniec butoh.

Joanna Bator - "Ambasadorka" Acer

Joanna to kobieta, która się nie poddaje i nieustannie stawia przed sobą kolejne wyzwania. Podczas pisania dba o każdy detal powieści i nic nie pozostawia przypadkowi. Jest nieustępliwa, ambitna i ciekawa świata. Taka, jacy są użytkownicy laptopów z linii ConceptD.

- Joanna Bator, jak większość pisarzy, tworzy zarówno w domu jak i w podróży, a dzięki ConceptD może wyjść poza utarte schematy i korzystać z urządzenia na własnych warunkach. Praca pisarza to kolejny aspekt twórczości, który chcemy przybliżyć za pomocą nowego ambasadora  - tłumaczy Jeremi Rybak, Head of Marketing w Acer Polska.

Jak wskazuje Joanna Bator, odpowiedni laptop jest niezwykle ważnym elementem jej pracy, jak i codziennego życia.

- Komputer dla mnie to najważniejszy obiekt, wręcz intymny. Są w nim moje teksty, koncepty, moje tajemnice. Musi być przyjemny dla moich oczu i dłoni, mieć duży, łatwy do ustawienia ekran, który idealnie odwzorowuje kolory. Ponadto musi być mobilny, ponieważ poruszam się z nim po domu i zabieram w podróże - tłumaczy Joanna Bator.

Motywem przewodnim kampanii Acer z udziałem pisarki jest dojrzewanie. Jest to nawiązanie do zmian, które zaszły na przestrzeni lat w karierze Joanny. Zaczynała od kartki papieru, potem była maszyna do pisania, komputer stacjonarny, aż w końcu przyszedł czas na ConceptD. Jest to także bezpośrednia analogia do czterech etapów życia kobiety, które wybrzmiewają w powieści Gorzko, gorzko, obrazującej cztery pokolenia kobiet.

Współpracę można śledzić na Facebooku Joanny Bator i Acer Polska na Instagramie pisarki, Acer Polska oraz dedykowanym kanale ConceptD.

Źródło: Acer Polska

www.acer.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764