logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska platforma zmienia oblicze social mediów - Oyou.me

  PR 12.09.2022, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Platforma oyou.me wychodzi naprzeciw światowym gigantom i w ręce twórców oddaje narzędzia, które pozwolą im w pełni wykorzystywać możliwości, które daje internet trzeciej generacji. Oyou.me to jednak nie tylko narzędzia analityczne, technologie oparte o blockchain i oferowanie NFT. Budowanie marki osobistej nigdy nie było tak proste, choćby dzięki unikalnej możliwości stworzenia własnego portfolio u boku najlepszych fotografów, makijażystek czy stylistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-platforma-zmienia-oblicze-social-mediow---oyou.me,397182,artykul.html

Facebook, Instagram, Twitter, Twitch, kanał na YouTube i TikToku czy cieszący się dwuznaczną sławą, ale posiadający świetnie rozwinięty model subskrypcyjny OnlyFans. Dziś twórca, który chce nie tylko dzielić się swoją pasją, ale też zarabiać na niej, musi posiadać wiele kont w mediach społecznościowych. Tylko pozornie ich obsługa jest łatwa, bo każdy kanał ma swoje zasady, a algorytmy „lubią” co innego.

– Nie istniała do tej pory platforma, która umożliwiałaby jednocześnie swobodne uzyskiwanie przychodów z publikowanych treści, dystrybuowanych produktów fizycznych i wirtualnych. Do dziś nie było platformy, która nie tylko ma narzędzia do zaawansowanej analityki pozwalające lepiej rozumieć potrzeby odbiorców, ale też udostępnia je, bo wie, że są one niezbędne, żeby jeszcze swobodniej rozwijać markę osobistą w internecie i generować przychody nie tylko jej samej, ale też ich użytkownikom. Odpowiadamy na realne potrzeby twórców – tłumaczy Michał Jeska, prezes zarządu platformy oyou.me, pasjonat nowych technologii oraz specjalista w budowaniu zaangażowania w internecie. - Nie chcemy konkurować z największymi graczami mediów społecznościowych, ale wykorzystać ich potencjał, a także uzupełnić ich braki. Chcemy zapewnić twórcom wolność i prostotę w dystrybuowaniu treści, pomóc im w budowaniu marki w internecie bez potrzeby sztywnego wiązania się z dużymi graczami oraz stworzyć dla nich nowe możliwości zarabiania.

Zbuduj swoje portfolio z oyou.me

Oyou.me to miejsce, które łączyć będzie twórców, ich fanów, a także partnerów biznesowych, ale oyou.me to nie tylko platforma w internecie. To też miejsce kreacji.

– Żyj, kreuj, zarabiaj – to nasze motto, ale za wszelką cenę chcemy uniknąć tego, żeby pozostało pustym hasłem. Oyou.me to przede wszystkim ludzie, społeczność. Chcemy dać przestrzeń, szczególnie początkującym twórcom, żeby mogli poznać się z fotografami, wizażystami, grafikami, psychologami i innymi osobami, które mogą wpłynąć na przebieg ich kariery w internecie. Nasze biuro to nie tylko kilka stolików, krzeseł i laptopów, to także miejsce, w którym będzie można tworzyć – zaznacza Michał Jeska.

Pierwsze spotkania już się odbyły. Jedno z nich w czerwcu przestrzeni warszawskiego studia Bajka. W sesji fotograficznej, której klimat tworzył, sprowadzony specjalnie na tę okazję Mustang 351 rocznik 1967, wzięło udział siedmioro modelek i modeli m.in. Maja Strojek, Kamila Wasilewska, Kamil Niziński. Do ich dyspozycji pozostawał zespół fotografów (m.in. kasekkimo, Zieniu czy Jacek Kaźmierczak), makijażystek (Ola Malecka i Renata Lewandowska)  i stylistka Amelia Krzap.

– Była ta okazja nie tylko do stworzenia wyjątkowych zdjęć, ale przede wszystkim mieliśmy czas, żeby porozmawiać. Wymienić poglądy, dowiedzieć się jakie są naprawdę potrzeby twórców, jakie mają problemy i oczekiwania – mówi Michał Jeska.

Od ponad dziesięciu lat obserwujemy coraz silniejszy trend popularności serwisów agregujących treść tworzoną przez użytkowników. Ogromne zasięgi, jakie generują serwisy oparte o UGC (user generated content), wytworzyły niespotykany potencjał marketingowy, który stanowi doskonały kanał zarówno dystrybucyjny, jak i promocyjny wielu marek.

– Sami twórcy często jednak nie wiedzą, jak wykorzystać możliwości, które daje internet. Edukacja, praca u podstaw, pokazywanie krok po kroku co może przynieść sukces, jest naprawdę niezbędne, żeby twórca rzeczywiście odniósł sukces, nie dał się wykorzystywać, zarabiał na tym, na czym powinien. W oyou.me chcemy zwiększać świadomość początkujących twórców i zapewnić im takie merytoryczne, biznesowe i technologiczne wsparcie, żeby nie pozostało im nic innego tylko żyć i kreaować – opisuje Jeska.

Internet nowej generacji wchodzi do gry

Jak będzie działać sama platforma oyou.me? Wystarczy założyć konto na platformie oyou.me, żeby twórca od sierpnia otrzymał dostęp do narzędzi takich jak:

  • Linksy - umożliwiające agregowanie linków do wszelkich społeczności lub aktywność twórcy
  • oraz platformy contentowej, która pozwala na budowanie zaangażowania oraz monetyzowanie treści m.in.  poprzez subskrypcję.

W kolejnych krokach oyou.me udostępni:

  • e-commerce - umożliwiający sprzedaż na poziomie własnego sklepu internetowego, zasilanego i obsługiwanego przez oyou.me i naszych partnerów,
  • sprzedaż i tworzenie własnych NFT,
  • oyou.ai - czyli algorytm sztucznej inteligencji, który pomoże w lepszym zrozumieniu odbiorców.

Jak to będzie działać? Algorytm oyou.ai ma nie tylko pomagać twórcom w budowaniu i rozwijaniu ich osobistej marki w świecie cyfrowym, ale umożliwić też dokładne zrozumienie zachowań ich konkretnych odbiorców. Może również działać w drugą stronę i umożliwić reklamodawcom rozbudowę docelowej grupy klientów z pomocą realnej i zaangażowanej społeczności, której jest potwierdzona przez oyou.ai.

Źródło: oyou.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Myślę sobie, zajrzę, rzucę okiem na profile artystów.
A tam nic a nawet bardzo nic.

avatar użytkownika
,

Może dlatego że właśnie startują?  

avatar użytkownika
,

Kilka/naście osób wymieniono w tekście.
One też nie miały czasu założyć profili?
  

avatar użytkownika
,

Pewnie wiesz, ale nie powiesz?  

avatar użytkownika
,

Wiem, że nie mają profili?
Czy nie wiem, że nie mają profili?
  

avatar użytkownika
,

Skoro pytasz to pewnie nie wiesz - czy wiesz a pytasz?  

avatar użytkownika
,

Może wzięli za promocję, ale uznali, że nie warto tam być?

Jak ze smartfonami - reklamują jakieś, a używają innych.
  

avatar użytkownika
,

Może. Pewnie wiesz, ale nie powiesz?   

avatar użytkownika
,

Gdyby tam byli, to byśmy wiedzieli, bo byśmy widzieli.

Ale może ktoś płaci wystarczająco, by o tym powiedzieć, ale za mało, na coś poza mówieniem....
  

avatar użytkownika
,

Może. Jaka mnogość hipotez! Jak Ty się w tym wszystkim odnajdujesz?   

avatar użytkownika
,

Jest strona z kilkoma sloganami na której są podane osoby, rzekomo posiadające profil na platformie. Nijak się jednak nie da zobaczyć tych profili.

Zawodowa ciekawość - czemu ktoś to promuje, ale go tam nie ma.

A Ty...
Opublikowałeś niusa o czymś czego nie ma i przeszedłeś nad tym do porządku dziennego.
Podziwiam.
  

avatar użytkownika
,

A gdzie to jest napisane?  

avatar użytkownika
,

Zajrzyj, poczytaj, poszukaj.
Albo poproś mamę.
  

avatar użytkownika
,

Znowu hipoteza - w głowie się od tego kręci.  

avatar użytkownika
,

Może spróbuj weryfikować materiały, które dostajesz do publikacji.
Wiesz. Zamiast bezmyślnego ctrl c ctrl v.

W końcu właściciel signs za coś Ci płaci.
  

avatar użytkownika
,

A co się nie zgadza?  

avatar użytkownika
,

Skoro ktoś twierdzi, że tam jest, ale go tam nie ma, to jak myślisz, co się nie zgadza?   

avatar użytkownika
,

A gdzie tak twierdzi i skąd wiesz że nie ma? Jesteś użytkownikiem tego serwisu?  

avatar użytkownika
,

Zdecydowanie powinieneś popracować nad DD materiałów które publikujesz.
  

avatar użytkownika
,

Nie wiesz...  

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764