logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska premiera Omni Display

  PR 04.02.2008, przeczytano 994 razy
ilustracjastrzałka

Podczas odbywających się w Warszawie w dniach 6 -8 lutego targach Rema Days firma Easy Show zaprezentuje swoją ofertę, oraz nowy produkt Easy Show Simple, jednak najważniejszym wydarzeniem podczas targów będzie premiera innowacyjnego display'a OMNI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-premiera-omni-display,6735,artykul.html

Na stoisku będzie można obejrzeć obydwa dotychczas dostępne modele Easy Show Classic oraz PRO, a także nowy, również modułowy, z tej samej linii model Simple.

Hitem targów Rema Days będzie Polska premiera najnowszej generacji nośnika reklamowego Omni Display! Dzięki zastosowanej rewolucyjnej technologii RIMACORE wyświetlany obraz wędruje za obserwatorem, będąc tak samo widoczny dla wszystkich jednocześnie.

Pełny kąt - 360 stopni eksponuje informację w doskonałej postaci widoczną z każdego miejsca w pomieszczeniu.

Ustawienie displaya w pomieszczeniu daje wiele nowych możliwości kreacji wnętrza przy pomocy centralnego elementu, o eleganckim i niebanalnym wyglądzie przyciągającego uwagę.

Z pewnością warto obejrzeć ten ekskluzywny produkt, który doczekał się już wielu pozytywnych opinii w kraju oraz uznania, nagród na całym świecie (Las Vegas, Włochy, Słowenia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Francja).

Źródło: Easy Show
Więceja na www.easyshow.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: mmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764