logo
WIADOMOŚCI

Polska premiera plotera Anapurna M2500 na Festiwalu Druku

  PR 16.08.2013, przeczytano 2270 razy
ilustracjastrzałka

Podczas niedawnych targów Fespa 2013 Agfa Graphics wprowadziła do swojej oferty kilka nowych rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego bazującego na technice inkjet UV. Jedno z nich – ploter Anapurna M2500 – będzie główną atrakcją stoiska firmy na Festiwalu Druku, odbywającym się w dniach 9-10 września w warszawskim Centrum Expo XXI. Agfa Graphics będzie na nim obecna na stoisku B7 w pawilonie 4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-premiera-plotera-anapurna-m2500-na-festiwalu-druku,19466,artykul.html

Festiwal Druku, połączony w tym roku z Festiwalem Marketingu, to organizowane już po raz drugi spotkanie łączące w sobie formułę targów i konferencji, skierowane do firm z szeroko rozumianej branży poligraficzno-reklamowej. Udział w obu imprezach zapowiedziało już ponad stu wystawców.

Zachęcona ubiegłoroczną, udaną edycją, Agfa Graphics zaprezentuje w tym roku jeden ze swoich najnowszych ploterów. Anapurna M2500 – bo o nim mowa – to pierwsze w ofercie firmy urządzenie z serii Anapurna, pozwalające na bezpośrednie zadrukowywanie sztywnych i giętkich podłoży o szerokości 2,5 metra; dotychczas urządzenia z tej rodziny obsługiwały media o szerokości do 2,07 m. Anapurna M2500 to naturalne uzupełnienie oferty Agfa Graphics. Bazując na tej samej technologii, zapewnia ono znacznie wyższą wydajność i wszechstronność. Maszyna wymaga do pracy mniejszej ilości sprężonego powietrzna, co z kolei generuje oszczędności i poprawia komfort przy jej eksploatacji.

Ploter Anapurna M2500 pozwala na drukowanie w sześciu kolorach (CMYKLmLy) z dodatkową bielą stosowaną jako kolor kryjący lub podkładowy. Przez oba dni Festiwalu Druku maszyna będzie prezentowana w pracy, drukując na szerokim spektrum podłoży sztywnych i giętkich. Na stoisku będą też dostępne próbki wydruków wykonanych na pozostałych premierowych maszynach, pokazanych przez firmę w Londynie: ploterze Anapurna M3200RTR, drukującym w trybie „z roli na rolę” na mediach giętkich o szerokości do 3,2 m oraz systemie Jeti Titan X, najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym urządzeniem z serii Titan.

Poza obecnością na własnym stoisku, Agfa Graphics weźmie też aktywny udział w stanowiącej integralną część Festiwalu Druku sesji konferencyjnej. Pierwszego i drugiego dnia imprezy, o godz. 11 Krzysztof Sadziński – presales manager w jej polskim oddziale – wystąpi z prezentacją zatytułowaną „StoreFront czyli Web2Print dla wymagających”. Ma ona na celu zapoznanie słuchaczy z nowymi trendami w obszarze prepress (systemami Web2Print w modelach C2B i B2B oraz oprogramowaniem w modelu SaaS) i technologii „w chmurze” na przykładzie sklepu internetowego StoreFront. Prezentacja będzie ilustrowana praktycznymi zastosowaniami oraz wsparta prezentacją omawianego oprogramowania w pracy „na żywo”. Zainteresowani aktywnym w niej udziałem proszeni są o wyposażenie się w urządzenia przenośne z dostępem do Internetu WiFi lub zasięgiem mobile 3G.

Mówi Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics: „Festiwal Druku to dla nas doskonała okazja, by zapoznać polskich klientów z naszymi nowościami zaprezentowanymi podczas czerwcowych targów Fespa w Londynie. Co więcej, jedną z nich pokażemy na naszym stoisku, będzie to oficjalna polska premiera urządzenia Anapurna M2500. Ten rok jest dla nas bardzo owocny jeżeli chodzi o instalacje systemów druku wielkoformatowego z serii Anapurna i Jeti. Mamy nadzieję, że w ślad z nowymi, spektakularnymi produktami pokazanymi w Londynie oraz dzięki obecności na warszawskim evencie ostatnie miesiące br. przyniosą kolejne kontrakty, zarówno w firmach o profilu poligraficzno-reklamowym, jak też w zakładach produkcyjnych, wykorzystujących je na własne potrzeby. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego stoiska oraz do udziału w sesji konferencyjnej poświęconej stworzonemu przez Agfa Graphics oprogramowaniu StoreFront”.

Źródło: Agfa Graphics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone