logo
WIADOMOŚCI

Premiera projektorów Epson Pro-UHD EH-TW7400 i Lightscene EV-100

  PR 08.11.2018, przeczytano 115 razy
ilustracjastrzałka
LightScene EV-100

W dniach od 16 do 18 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych europejskich imprez dla profesjonalistów i pasjonatów branży AV – Audio Video Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-projektorow-epson-pro-uhd-eh-tw7400-i-lightscene-ev-100,380065,artykul.html

Jedną z największych atrakcji trwającego trzy dni wydarzenia będą premierowe w naszym kraju prezentacje nowego flagowca dla kina domowego – projektora 3LCD Epson EH-TW7400 wspierającego pakiet technologii wizualnych PRO-UHD. Składa się nań szereg udogodnień, w tym optymalizacja 4K, wysoki współczynnik kontrastu dynamicznego na poziomie 200 000:1 oraz obsługa standardów Full HD, UHD BD i HDR. Efektem finalnym jest istotne zwiększenie jakości i komfortu oglądania filmów. Zalety nowego modelu oraz niuanse kalibracji na jego przykładzie przedstawiać będą podczas cyklicznych pokazów eksperci z bloga HDTVPolska.

Innym produktem prezentującym w praktyce rozwój technologii wizualnych przez Epson jest miniaturowy projektor LightScene EV-100. Sprzęt ten dedykowany jest do wyświetlania interaktywnych treści marketingowych na wystawach sklepowych lub innych materiałów w galeriach czy muzeach. Rozdzielczość WXGA oraz jasność 2000 lumenów i funkcja oświetlenia punktowego w połączeniu z niemal miniaturowym rozmiarem sprawiają, że jest to atrakcyjne rozwiązanie do wielu zastosowań.

Podczas Audio Video Show 2018 uczestnicy będą mogli zapoznać się również z innymi produktami do projekcji obrazów adresowanymi zarówno do miłośników kino domowego, jak i do klienta biznesowego oraz rynku edukacyjnego. W celu jak najbardziej wiarygodnej prezentacji rozwiązań prezentowane będą one w stworzonych do tego przestrzeniach, takich jak pokój, w którym prezentowane będą modele do kina domowego (w tym flagowiec EH-TW7400) czy klasa szkolna do prezentacji systemów projekcji interaktywnej dla edukacji.

ilustracjastrzałka

Osobną atrakcją będzie pokaz mappingu z użyciem laserowego projektora EB-L1505U wyświetlanego na jednym z najbardziej wydajnych urządzeń wielofunkcyjnych do druku atramentowego z serii WorkForce Enterprise.

- Targi Audio Video Show to już nie tylko największa w Polsce wystawa sprzętu dla audiofili oraz pasjonatów kina domowego, ale impreza licząca się w skali europejskiej. Jest to dla nas najlepsza okazja do tego, by zaprezentować na niej pełną ofertę naszych projektorów i umożliwić naoczne przekonanie się zwiedzających o przewagach technologii 3LCD - mówi Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson. - Tradycją jest, że co roku staramy się zaprezentować podczas tej imprezy premierowy model projektora. Tym razem zwiedzający AVS będą mogli zapoznać się z pierwszym przedstawicielem nowej generacji projektorów oferujących pakiet technologii PRO UHD EH-TW7400.

Odwiedziny na stoisku 141 na Stadionie Narodowym będą okazją do bezpośredniego poznania wysokiej klasy produktów do wyświetlania obrazu od firmy Epson, ale także możliwością porozmawiania na ich temat z ekspertami firmy oraz zespołem profesjonalistów z HDTVPolska.com.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone