logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera projektorów Epson Pro-UHD EH-TW7400 i Lightscene EV-100

  PR 08.11.2018, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka
LightScene EV-100

W dniach od 16 do 18 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych europejskich imprez dla profesjonalistów i pasjonatów branży AV – Audio Video Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-projektorow-epson-pro-uhd-eh-tw7400-i-lightscene-ev-100,380065,artykul.html

Jedną z największych atrakcji trwającego trzy dni wydarzenia będą premierowe w naszym kraju prezentacje nowego flagowca dla kina domowego – projektora 3LCD Epson EH-TW7400 wspierającego pakiet technologii wizualnych PRO-UHD. Składa się nań szereg udogodnień, w tym optymalizacja 4K, wysoki współczynnik kontrastu dynamicznego na poziomie 200 000:1 oraz obsługa standardów Full HD, UHD BD i HDR. Efektem finalnym jest istotne zwiększenie jakości i komfortu oglądania filmów. Zalety nowego modelu oraz niuanse kalibracji na jego przykładzie przedstawiać będą podczas cyklicznych pokazów eksperci z bloga HDTVPolska.

Innym produktem prezentującym w praktyce rozwój technologii wizualnych przez Epson jest miniaturowy projektor LightScene EV-100. Sprzęt ten dedykowany jest do wyświetlania interaktywnych treści marketingowych na wystawach sklepowych lub innych materiałów w galeriach czy muzeach. Rozdzielczość WXGA oraz jasność 2000 lumenów i funkcja oświetlenia punktowego w połączeniu z niemal miniaturowym rozmiarem sprawiają, że jest to atrakcyjne rozwiązanie do wielu zastosowań.

Podczas Audio Video Show 2018 uczestnicy będą mogli zapoznać się również z innymi produktami do projekcji obrazów adresowanymi zarówno do miłośników kino domowego, jak i do klienta biznesowego oraz rynku edukacyjnego. W celu jak najbardziej wiarygodnej prezentacji rozwiązań prezentowane będą one w stworzonych do tego przestrzeniach, takich jak pokój, w którym prezentowane będą modele do kina domowego (w tym flagowiec EH-TW7400) czy klasa szkolna do prezentacji systemów projekcji interaktywnej dla edukacji.

ilustracjastrzałka

Osobną atrakcją będzie pokaz mappingu z użyciem laserowego projektora EB-L1505U wyświetlanego na jednym z najbardziej wydajnych urządzeń wielofunkcyjnych do druku atramentowego z serii WorkForce Enterprise.

- Targi Audio Video Show to już nie tylko największa w Polsce wystawa sprzętu dla audiofili oraz pasjonatów kina domowego, ale impreza licząca się w skali europejskiej. Jest to dla nas najlepsza okazja do tego, by zaprezentować na niej pełną ofertę naszych projektorów i umożliwić naoczne przekonanie się zwiedzających o przewagach technologii 3LCD - mówi Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson. - Tradycją jest, że co roku staramy się zaprezentować podczas tej imprezy premierowy model projektora. Tym razem zwiedzający AVS będą mogli zapoznać się z pierwszym przedstawicielem nowej generacji projektorów oferujących pakiet technologii PRO UHD EH-TW7400.

Odwiedziny na stoisku 141 na Stadionie Narodowym będą okazją do bezpośredniego poznania wysokiej klasy produktów do wyświetlania obrazu od firmy Epson, ale także możliwością porozmawiania na ich temat z ekspertami firmy oraz zespołem profesjonalistów z HDTVPolska.com.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764