logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska premiera rozwiązań wizualnych Panasonic

  PR 20.10.2014, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował dzisiaj w Warszawie najnowszą ofertę w kategorii profesjonalnych wyświetlaczy i projektorów. Wśród nich pojawił się 84-calowy model z serii LQ70, oferujący rozdzielczość 4K, wyróżniający się wzmocnioną obudową i możliwością pracy w trybie 24/7, a także pierwszy na świecie superjasny projektor 1 Chip DLP z laserowym źródłem światła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-premiera-rozwiazan-wizualnych-panasonic,22952,artykul.html

W najnowszej ofercie profesjonalnych monitorów Panasonic znalazł się 84-calowy model TH-84LQ70. Wyświetlacz za sprawą rozdzielczości 4K pozwala na odtwarzanie niezmiernie szczegółowego obrazu, drobnych napisów czy tekstur. Jest wyposażony w zaawansowany system poprawy obrazu, który podnosi jakość sygnału video pochodzącego z innych źródeł niż 4K. Pozwala również z wysoką ostrością wyświetlać obrazy ruchome, których kompensacja dotąd sprawiała trudność.

Wyświetlacz należący do serii LQ70 został zaprojektowany pod kątem profesjonalnego użytku. Charakteryzuje się wyjątkową wytrzymałością. Dzięki wyposażeniu w szybę ochronną oraz aluminiową obudowę, możliwy jest jego częsty transport i użytkowanie w miejscach o dużym natężeniu ruchu, jak dworce kolejowe, porty lotnicze, centra handlowe czy dyspozytornie. Monitor TH-84LQ70 oferuje przy tym możliwość ciągłej, całodobowej pracy. Oprócz tego optymalna odległość widzenia, wynosząca nieco ponad 1,5 metra* sprawia, że urządzenie sprawdzi się także w salach konferencyjnych, w których obraz często jest oglądany z bliska oraz w zastosowaniach marketingowych, gdy celem jest przyciągnięcie uwagi przechodniów.

Z kolei w obszarze projektorów profesjonalnych Panasonic zaprezentował nowe modele z serii Solid Shine - PT-RZ670 i PT-RW630. Urządzenia pozwalają uzyskać jasność obrazu na poziomie 6500 lumenów. Tym samym są najjaśniejszymi na rynku projektorami 1-chip DLP, które jako źródło światła wykorzystują połączenie diod LED z laserem. Dzięki temu zapewniają aż do 20000 godzin** pracy bez konieczności ich konserwacji, co znaczne zmniejsza całkowity koszt ich utrzymania. Jednocześnie oferują wysoki współczynnik kontrastu na poziomie 10000:1 i jakość obrazu kolejno WUXGA (1900 x 1200) i WXGA (1280 x 800) dla modeli PT-RZ670 i PT-RW630.

Projektory są wyposażone w system Daylight View 2, który zapewnia wyświetlanie wyraźnych kolorów nawet w jasno oświetlonych pomieszczeniach. Oferują funkcję projekcji obrazu w trybie portretowym oraz instalację pozwalającą na obrót urządzenia o 360o wokół własnej osi. Dodatkowo technologia Digital Link pozwala na sterowanie projektorami oraz przesyłanie sygnału audio i wideo na odległość do 100 metrów za pomocą pojedynczego kabla LAN. Projektory Solid Shine sprawdzą się przede wszystkim w edukacji czy biurach, gdzie kluczowa jest niezawodność i ograniczenie kosztów utrzymania. Z kolei model PT-RZ670, który oferuje funkcję korekcji geometrycznej, pozwalającą wyświetlać prezentacje na zakrzywionej lub nieregularnej powierzchni, jest idealny także dla muzeów, wystaw czy salonów.

Źródło: Panasonic

business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764