logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press Grupa: #Hejtystop

  PR 04.05.2020, przeczytano 1510 razy
ilustracja

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-press-grupa%3A-hejtystop,386864,artykul.html

Cenimy wolność słowa. Jej istotnym elementem jest możliwość prowadzenia nieskrępowanych dyskusji. Jednak anonimowość w sieci jest również jednym z powodów pojawiania się hejtu, obraźliwych komentarzy. Dlatego w trosce o jakość prowadzonej dyskusji, wprowadziliśmy na naszych serwisach dla osób chcących komentować obligatoryjne logowanie. Równocześnie w ramach akcji #HejTySTOP będziemy promować przestrzeganie reguł prawa, kultury osobistej i dobrych obyczajów. Akcja rusza w czwartek 30 kwietnia we wszystkich naszych serwisach.

- Chcemy, aby nasze serwisy były miejscem bez słownej przemocy, w których nasi użytkownicy mogą dyskutować w bezpieczny i komfortowy sposób – mówi Paweł Fąfara, członek Zarządu Polska Press, odpowiedzialny za pion redakcyjny. - Dlatego walczymy z hejtem i w związku z tym pozostawiamy możliwość komentowania tylko tym Internautom, którzy z otwartą przyłbicą wezmą odpowiedzialność za swoje słowa.

Akcja #HejTySTOP będzie zachęcać do otwartej dyskusji w sieci przy zachowaniu dobrych obyczajów i zasad akcji. Chcemy edukować naszych użytkowników, jak ograniczyć hejt pojawiający się w komentarzach. Będziemy uczyć zasad kulturalnej i zgodnej z prawem dyskusji w sieci.

- Serwisy Grupy codziennie obsługują osoby, które moderują i usuwają komentarze, mamy wdrożone również oprogramowanie wspomagające moderację- mówi Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Grupy. - Mamy nadzieję, że wprowadzone dodatkowo logowanie oraz przypominanie o zasadach dyskusji w sieci pozwoli nam ograniczyć w znaczący sposób hejt w komentarzach.

Użytkownicy serwisów mogą logować się w ramach wewnętrznego systemu logowania lub mogą skorzystać z logowania poprzez Facebooka.

Zasady akcji #HejTySTOP:

  1. Szanuj innych użytkowników, nie obrażaj. Pamiętaj, że nie każdy musi się z Tobą zgadzać i każdy ma prawo do swojego punktu widzenia. Bądź kulturalny. Rozmawiaj tak, jakbyś miał naprzeciwko drugiego człowieka.
  2. Przestrzegaj prawa. W Internecie obowiązują przepisy, a w przypadku ich łamania, sprawcy są ustalani i karani przez wymiar sprawiedliwości.
  3. Nie oceniaj innych ze względu na ich pochodzenie, status społeczny, wyznanie, płeć czy orientację seksualną. Nie hejtuj nikogo z tego powodu.
  4. Nie używaj wulgaryzmów.
  5. NIE KRZYCZ! Tekst pisany wielkimi literami powszechnie uważany jest za formę podnoszenia głosu.
  6. Bądź w temacie. Nie przesyłaj informacji, które nie dotyczą spraw, wokół których toczy się dyskusja.
  7. Nie przesyłaj informacji nieprawdziwych, nie rozpowszechniaj fake newsów.
  8. Nie spamuj. To nie jest miejsce do przesyłania ofert handlowych czy łańcuszków.
  9. Plagiat stop. Nie powielaj czyjejś własności: tekstów czy fotografii, a jeśli już – o ile robisz to zgodnie z prawem – pamiętaj o podaniu źródła.
  10. Pisz poprawnie. Staraj się przestrzegać zasad pisowni i interpunkcji.

Źródło: Polska Press Grupa

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764