logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press Grupa: #Hejtystop

  PR 04.05.2020, przeczytano 1620 razy
ilustracja

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-press-grupa%3A-hejtystop,386864,artykul.html

Cenimy wolność słowa. Jej istotnym elementem jest możliwość prowadzenia nieskrępowanych dyskusji. Jednak anonimowość w sieci jest również jednym z powodów pojawiania się hejtu, obraźliwych komentarzy. Dlatego w trosce o jakość prowadzonej dyskusji, wprowadziliśmy na naszych serwisach dla osób chcących komentować obligatoryjne logowanie. Równocześnie w ramach akcji #HejTySTOP będziemy promować przestrzeganie reguł prawa, kultury osobistej i dobrych obyczajów. Akcja rusza w czwartek 30 kwietnia we wszystkich naszych serwisach.

- Chcemy, aby nasze serwisy były miejscem bez słownej przemocy, w których nasi użytkownicy mogą dyskutować w bezpieczny i komfortowy sposób – mówi Paweł Fąfara, członek Zarządu Polska Press, odpowiedzialny za pion redakcyjny. - Dlatego walczymy z hejtem i w związku z tym pozostawiamy możliwość komentowania tylko tym Internautom, którzy z otwartą przyłbicą wezmą odpowiedzialność za swoje słowa.

Akcja #HejTySTOP będzie zachęcać do otwartej dyskusji w sieci przy zachowaniu dobrych obyczajów i zasad akcji. Chcemy edukować naszych użytkowników, jak ograniczyć hejt pojawiający się w komentarzach. Będziemy uczyć zasad kulturalnej i zgodnej z prawem dyskusji w sieci.

- Serwisy Grupy codziennie obsługują osoby, które moderują i usuwają komentarze, mamy wdrożone również oprogramowanie wspomagające moderację- mówi Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Grupy. - Mamy nadzieję, że wprowadzone dodatkowo logowanie oraz przypominanie o zasadach dyskusji w sieci pozwoli nam ograniczyć w znaczący sposób hejt w komentarzach.

Użytkownicy serwisów mogą logować się w ramach wewnętrznego systemu logowania lub mogą skorzystać z logowania poprzez Facebooka.

Zasady akcji #HejTySTOP:

  1. Szanuj innych użytkowników, nie obrażaj. Pamiętaj, że nie każdy musi się z Tobą zgadzać i każdy ma prawo do swojego punktu widzenia. Bądź kulturalny. Rozmawiaj tak, jakbyś miał naprzeciwko drugiego człowieka.
  2. Przestrzegaj prawa. W Internecie obowiązują przepisy, a w przypadku ich łamania, sprawcy są ustalani i karani przez wymiar sprawiedliwości.
  3. Nie oceniaj innych ze względu na ich pochodzenie, status społeczny, wyznanie, płeć czy orientację seksualną. Nie hejtuj nikogo z tego powodu.
  4. Nie używaj wulgaryzmów.
  5. NIE KRZYCZ! Tekst pisany wielkimi literami powszechnie uważany jest za formę podnoszenia głosu.
  6. Bądź w temacie. Nie przesyłaj informacji, które nie dotyczą spraw, wokół których toczy się dyskusja.
  7. Nie przesyłaj informacji nieprawdziwych, nie rozpowszechniaj fake newsów.
  8. Nie spamuj. To nie jest miejsce do przesyłania ofert handlowych czy łańcuszków.
  9. Plagiat stop. Nie powielaj czyjejś własności: tekstów czy fotografii, a jeśli już – o ile robisz to zgodnie z prawem – pamiętaj o podaniu źródła.
  10. Pisz poprawnie. Staraj się przestrzegać zasad pisowni i interpunkcji.

Źródło: Polska Press Grupa

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764