logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press Grupa: #Hejtystop

  PR 04.05.2020, przeczytano 293 razy
ilustracja

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-press-grupa%3A-hejtystop,386864,artykul.html

Cenimy wolność słowa. Jej istotnym elementem jest możliwość prowadzenia nieskrępowanych dyskusji. Jednak anonimowość w sieci jest również jednym z powodów pojawiania się hejtu, obraźliwych komentarzy. Dlatego w trosce o jakość prowadzonej dyskusji, wprowadziliśmy na naszych serwisach dla osób chcących komentować obligatoryjne logowanie. Równocześnie w ramach akcji #HejTySTOP będziemy promować przestrzeganie reguł prawa, kultury osobistej i dobrych obyczajów. Akcja rusza w czwartek 30 kwietnia we wszystkich naszych serwisach.

- Chcemy, aby nasze serwisy były miejscem bez słownej przemocy, w których nasi użytkownicy mogą dyskutować w bezpieczny i komfortowy sposób – mówi Paweł Fąfara, członek Zarządu Polska Press, odpowiedzialny za pion redakcyjny. - Dlatego walczymy z hejtem i w związku z tym pozostawiamy możliwość komentowania tylko tym Internautom, którzy z otwartą przyłbicą wezmą odpowiedzialność za swoje słowa.

Akcja #HejTySTOP będzie zachęcać do otwartej dyskusji w sieci przy zachowaniu dobrych obyczajów i zasad akcji. Chcemy edukować naszych użytkowników, jak ograniczyć hejt pojawiający się w komentarzach. Będziemy uczyć zasad kulturalnej i zgodnej z prawem dyskusji w sieci.

- Serwisy Grupy codziennie obsługują osoby, które moderują i usuwają komentarze, mamy wdrożone również oprogramowanie wspomagające moderację- mówi Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Grupy. - Mamy nadzieję, że wprowadzone dodatkowo logowanie oraz przypominanie o zasadach dyskusji w sieci pozwoli nam ograniczyć w znaczący sposób hejt w komentarzach.

Użytkownicy serwisów mogą logować się w ramach wewnętrznego systemu logowania lub mogą skorzystać z logowania poprzez Facebooka.

Zasady akcji #HejTySTOP:

  1. Szanuj innych użytkowników, nie obrażaj. Pamiętaj, że nie każdy musi się z Tobą zgadzać i każdy ma prawo do swojego punktu widzenia. Bądź kulturalny. Rozmawiaj tak, jakbyś miał naprzeciwko drugiego człowieka.
  2. Przestrzegaj prawa. W Internecie obowiązują przepisy, a w przypadku ich łamania, sprawcy są ustalani i karani przez wymiar sprawiedliwości.
  3. Nie oceniaj innych ze względu na ich pochodzenie, status społeczny, wyznanie, płeć czy orientację seksualną. Nie hejtuj nikogo z tego powodu.
  4. Nie używaj wulgaryzmów.
  5. NIE KRZYCZ! Tekst pisany wielkimi literami powszechnie uważany jest za formę podnoszenia głosu.
  6. Bądź w temacie. Nie przesyłaj informacji, które nie dotyczą spraw, wokół których toczy się dyskusja.
  7. Nie przesyłaj informacji nieprawdziwych, nie rozpowszechniaj fake newsów.
  8. Nie spamuj. To nie jest miejsce do przesyłania ofert handlowych czy łańcuszków.
  9. Plagiat stop. Nie powielaj czyjejś własności: tekstów czy fotografii, a jeśli już – o ile robisz to zgodnie z prawem – pamiętaj o podaniu źródła.
  10. Pisz poprawnie. Staraj się przestrzegać zasad pisowni i interpunkcji.

Źródło: Polska Press Grupa

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Bardzo cenna inicjatywa.
Im mniej miejsc w których można swobodnie dyskutować, tym mniej hejtu.

avatar użytkownika
,

Mylisz pojęcia. Chodzi o to by dyskusja była dyskusją, a nie zamieniała się w transmisję hejterskich treści.  

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764