logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Press Grupa wspiera odbudowę turystyki na Dolnym Śląsku

  PR 05.10.2024, przeczytano 481 razy
ilustracjastrzałka

Polska Press Grupa uruchomiła specjalny serwis na stronie „Gazety Wrocławskiej”, który ma na celu wsparcie odbudowy regionów Dolnego Śląska dotkniętych skutkami ostatniej powodzi. Na udostępnionej w serwisie interaktywnej mapie zaznaczono miejsca, które potrzebują wsparcia finansowego, aby móc funkcjonować lub odbudować się po zniszczeniach, a także te, które nadal przyjmują turystów i oferują bezpieczny wypoczynek. Właściciele obiektów turystycznych, hoteli, pensjonatów, restauracji oraz atrakcji na Dolnym Śląsku mogą bezpłatnie dodać swoje miejsca na interaktywną mapę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-press-grupa-wspiera-odbudowe-turystyki-na-dolnym-slasku,405963,artykul.html

– Powódź dotknęła wiele miejsc na Dolnym Śląsku, ale to nie powód, by rezygnować z odwiedzania tego pięknego regionu. Wierzymy, że dzięki turystom oraz wspólnym wysiłkom społeczności i lokalnych przedsiębiorców, Dolny Śląsk szybko wróci do dawnej świetności. Dlatego gorąco zachęcamy do korzystania z naszej mapy, czytania informacji, które publikujemy na naszej podstronie i aktywnego wspierania tego regionu – mówi Maja Majewska, redaktor naczelna „Gazety Wrocławskiej”.

Uruchomiony serwis, dostępny pod adresem plus.gazetawroclawska.pl/wydania/odwiedzajcie-dolny-slask, zapewnia Internautom kompleksową informację o stanie turystyki w regionie dotkniętym powodzią. Jego zaletą jest przejrzysta, interaktywna mapa, która wskazuje miejsca, gdzie można bezpiecznie spędzić czas, oraz te, które potrzebują wsparcia. Dzięki temu turyści mogą łatwo zaplanować swoje wyjazdy i jednocześnie pomóc w odbudowie Dolnego Śląska, rezerwując pobyt w miejscach, które są gotowe do przyjęcia gości. Zielone pinezki na mapie wskazują bezpieczne lokalizacje, m.in. Polanicę-Zdrój, Kudowę-Zdrój, Duszniki-Zdrój oraz atrakcje takie jak Kopalnia Złota w Złotym Stoku czy Błędne Skały. Dostępne są również miejsca oznaczone pomarańczowymi pinezkami – to lokalizacje, które tymczasowo nie mogą przyjmować turystów, ale potrzebują wsparcia, aby szybko wznowić działalność. Każda pomoc, zarówno finansowa, jak i w postaci promocji tych miejsc, jest nieoceniona. Szczegóły na temat tych lokalizacji można znaleźć w serwisie. Właściciele obiektów turystycznych, hoteli, pensjonatów, restauracji oraz atrakcji na Dolnym Śląsku mogą bezpłatnie dodać swoje miejsca na mapę, kontaktując się pod adresem: pawel.dziarkowski(at)polskapress.pl.

Serwis ten jest szeroko promowany na wszystkich regionalnych portalach Polska Press Grupy, a także na platformie „Powódź w Polsce #pomagaMY”, gdzie dodatkowo publikowane są artykuły promujące turystykę Dolnego Śląska i podkreślające jego walory turystyczne.

Źródło: Polska Press Grupa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764