logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska realizacja nagrodzona w konkursie Dubai Lynx 2016

  PR 24.03.2016, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Warszawska agencja interaktywna WebTalk działająca w kooperacji z agencją KERRIS zdobyły brązową nagrodę w Dubai Lynx 2016 – jednym z najważniejszych konkursów reklamowych na świecie, będącego częścią Lions Festivals (organizatora m.in. Cannes Lions). Nagroda została przyznana za aplikację „Drummers” wykonaną na zlecenie agencji Wunderman Middle East.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-realizacja-nagrodzona-w-konkursie-dubai-lynx-2016,27944,artykul.html

Agencja WebTalk została wyróżniona brązową nagrodą w kategorii „Mobile” za stworzenie aplikacji Drummers dla agencji Wunderman MENA. Aplikacja nawiązuje do jednej z najstarszych arabskich tradycji Musaharati – ulicznych bębniarzy, którzy budzili ludzi w okresie postu ramadan, by mogli oni zjeść śniadanie przed wschodem słońca, zwane Suhor. Aplikacja „Drummers” przywraca pamięć o tej – zapomnianej wskutek urbanizacji tradycji i tak jak prawdziwi Musaharati budzi o odpowiedniej porze, uwzględniając zmienny czas porannych posiłków.

Za działania programistyczne odpowiadała Grupa &more, powstała z połączenia kompetencji agencji  WebTalk i KERRIS.

Dubai Lynx to jeden z najważniejszych konkursów kreacji reklamowej na świecie i najważniejszy taki konkurs w regionie Bliskiego Wschodu, Azji i Afryki Północnej. Jego twórcami są organizatorzy Cannes Lions i Eurobest Awards, a po raz pierwszy nagrody zostały w nim przyznane w 2007 r. W tegorocznej edycji konkursu w kategorii „Mobile” przyznano wyłącznie nagrody Grand Prix, srebrną oraz brązową.

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

Dodatkowe informacje:

WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych.

KERRIS group jest polską agencją interaktywną, która projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu dla klientów z 12 państw.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764