logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Riwiera: Deszcz nagród dla filmu promującego Polskę

  PR 30.10.2015, przeczytano 1802 razy

Przez ostatni rok szwedzki armator promowy Stena Line z powodzeniem pracował nad zwiększeniem atrakcyjności Polski jako celu wakacyjnych podróży Skandynawów. Głównym elementem działań marketingowych w Szwecji był film „Polska Riwiera”. Film był nie tylko skutecznym medium reklamowym, ale też wygrał wiele nagród na festiwalach filmowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-riwiera%3A-deszcz-nagrod-dla-filmu-promujacego-polske,26407,artykul.html

Ostatnio obraz został nominowany do prestiżowej nagrody CIFFT’s (Comité International des Festivals du Film Touristique) międzynarodowego festiwalu "Grand Prix CIFFT 2015". Laureatów poznamy 10 listopada podczas gali w Wiedniu. Producentem filmu jest polska firma van der Weyden Group.

 „Cieszymy się, że razem z polską grupą filmową van der Weyden Group wzbudziliśmy tyle zainteresowania i nasz film został nominowany do nagrody w kategorii Najlepszy Film Turystyczny Roku. Chcieliśmy podkreślić zalety polskiej riwiery, aby zmienić nastawienie Szwedów wobec Polski jako kierunku podróży. Ten obraz był bardzo ważnym elementem w osiągnieciu wyznaczonego celu.  Wszystkie miejsca ukazane w filmie zostały osobiście przez nas wybrane.” powiedziała Alexandra Hallgren, Marketing Manager Poland & Latvia w Stena Line, pomysłodawca projektu.

Film pokazuje Polskę inaczej niż wiele dotychczas produkowanych obrazów. Autorzy projektu ukazują Polskę nowoczesną, dynamiczną, pełną życia i pełną atrakcji dla spragnionego rozrywki turysty. „Polska Riwiera” (czyli Trójmiasto i Wybrzeże) w filmie to miejsce modne, barwne, radosne i stylistycznie wysmakowane.

Walka ze stereotypami okazała się skuteczna - między styczniem i sierpniem br. sprzedaż wycieczek do Polski wzrosła o 25% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Polska ma wiele do zaoferowania turystom zarówno latem, jak i w pozostałej części roku. W Polsce jest wszystko: od słońca i kąpieli morskich, odnowy biologicznej, wykwintnych restauracji i markowych zakupów po historyczne miasta i interesujące atrakcje turystyczne. Fakt, że w Polsce jest zdecydowanie taniej niż w pozostałych państwach europejskich, jest dodatkowym atutem.” powiedziała Alexandra Hansson Hallgren.

Film „Polska Riwiera” wygrał w tym roku wiele nagród, co zaowocowało nominacją w międzynarodowym konkursie CIFFT’s. Oto lista wyróżnień:

  • ITB Berlin – 3 miejsce w kategorii "Region Promotion, International" (miedzynarodowa promocja regionów)
  • Riga Tour Film Festival – wyróżnienie w kategorii „Eco Tourism” (eko-turystyka)
  • Warsaw Tour Film Festival – nagroda w kategorii "Pixelation - usage of special techniques" (nagroda za użycie specjalnych technik filmowych)
  • Sila Fest, Veliko Gradiste, Serbia - The Blue Danube Awards "Special Approach to Tour Film" (nagroda za unikalne podejście do filmu turystycznego)
  • Zagreb Tour Film Festival – 3 miejsce w kategorii "Best Film up to 7 minutes" (najlepszy film turystyczny poniżej 7 minut)
  • Karlovy Vary Tourfilm – wyróżnienie w kategorii „Promo spot up to 15 min” (film promocyjny poniżej 15 min)


Stworzyliśmy ten film w bardzo unikalny sposób i jesteśmy zadowoleni z zainteresowana, jakim cieszy się nasze dzieło. Praca ze Stena Line była dla nas przyjemnością, ponieważ mogliśmy wykazać się dużą kreatywnością i nakręcić ten film używając nowatorskich technik.” powiedziała Agnieszka Pająk z van der Weyden Group

Źródło: Stena Line

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764