Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) – wcześniej ARR (Agencja Rynku Rolnego) – kontynuuje kampanię promującą Polskę na arenie światowej. W ramach kampanii prowadzone są działania mające na celu podniesienie świadomości o wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Drugi rok z rzędu agencja 2b design odpowiada za oprawę graficzną oraz przygotowanie materiałów w różnych wersjach językowych.
Zadaniem kampanii jest zachęcenie konsumentów do poszukiwania i kupowania polskich produktów regionalnych. W tym celu uruchomiono darmową aplikację mobilną oraz stronę internetową, na których można wyszukać wiele produktów lub zainspirować się przepisem na narodową potrawę. Kampania przybliża polskie bogactwo kulinarne z wielu regionów naszego kraju i jest zakrojona na szeroką skalę.
KOWR w ramach działań promocyjnych na rynkach zagranicznych przygotował książkę o tradycjach polskiej kuchni. Część merytoryczna powstała we współpracy ze znanymi kucharzami, natomiast za część kreatywną przedsięwzięcia odpowiada agencja 2b design.
Aby realizować misje międzynarodowe książka powstała w aż czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, rosyjskiej oraz chińskiej.
Źródło: 2b design