logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska strona Expo 2015 od Migomedia

  PR 07.09.2015, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Celem strony internetowej stworzonej przez agencję Migomedia z okazji znanej wystawy Expo 2015 jest przedstawienie Polski na światowym rynku z jak najlepszej strony. Do zadań Migomedia należało kompleksowe wykonanie strony, w tym opracowanie struktury serwisu, zaprojektowanie makiet użyteczności, projektowanie graficzne oraz wdrożenie strony wraz z wersją responsywną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-strona-expo-2015-od-migomedia,25886,artykul.html

Głównymi funkcjonalnościami jakie zostały wdrożone na stronie internetowej są: książka kucharska, baza firm, wyszukiwarka, aktualności, automatyczne i atrakcyjne graficznie doładowywanie się zawartości strony głównej podczas jej przewijania.

Najważniejszym wyzwaniem było atrakcyjne przedstawienie informacji tekstowych i aktualności na stronie głównej. Strona pełni rolę wizerunkową i informacyjną, więc przejrzysta i atrakcyjna graficznie prezentacja treści jest tu kluczowa. EXPO 2015 odbywa się w Mediolanie – stolicy mody, wiec agencji Migomedia zależało, by strona była intuicyjna, przejrzysta, ale też dizajnerska, by wyróżniała się wyglądem i szatą graficzną wśród innych witryn informacyjnych. Agencja Migomedia doradziła nowoczesny układ kafelkowy, który atrakcyjnie prezentuje się nie tylko na komputerach, ale też na tabletach czy smartfonach. Mianowicie aktualności występują w formie różnokolorowych kafli, które są czytelne i przejrzyste oraz przyciągają uwagę osób, które odwiedzają stronę http://expo.gov.pl” – mówi Michał Hryniszyn, prezes agencji Migomedia.

Tegoroczna wystawa Expo odbywa się w Mediolanie, a hasło przewodnie wydarzenia brzmi „Wyżywienie planety, energia dla życia”. Poruszane tematy związane są m.in.: z wyżywieniem, zdrowym odżywianiem, brakiem żywności w niektórych regionach świata czy GMO.

Z uwagi na tegoroczną tematykę wystawy EXPO, w serwisie zostały także wdrożone dedykowane moduły takie jak książka kucharska i baza firm. Książkę kucharską pt. Apetyt na Polskę”  można bezpłatnie pobrać ze strony www w formie PDF, E-PUB bądź MOBI. Znajdują się w niej przepisy ilustrowane pięknymi zdjęciami. Drugą funkcjonalnością jest baza firm, w której znajduje się spis producentów wyrobów spożywczych oraz polskich producentów maszyn i technologii dla branży rolno-spożywczej. Moduł ten ma wspierać polską przedsiębiorczość i jest skierowany do zagranicznych firm, które mogą być zainteresowane współpracą z polskimi producentami.

Strona oczywiście posiada wersję responsywną, dzięki czemu prawidłowo wyświetla się na urządzeniach mobilnych typu tablet czy smartfon, dostosowując zawartość i wygląd do rozmiaru ekranu, na którym jest przeglądana / wyświetlana.

Ekspozycje 147 krajów można oglądać do 31 października 2015, a efekty pracy Migomedia zobaczyć na http://expo.gov.pl

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764