logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska technologia w Skandynawii - Kogifi otwiera biuro w Szwecji

  PR 20.01.2020, przeczytano 260 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-technologia-w-skandynawii---kogifi-otwiera-biuro-w-szwecji,385389,artykul.html

Kogifi wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój dojrzałości cyfrowej organizacji. Specjalizuje się w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel wspieranych przez technologie: AI (Artificial Intelligence), VR/AR (Virtual/Augemented Reality) i IoT (Internet of Things). Firma świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe oraz buduje dedykowane zespoły ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. Kogifi mocno koncentruje się na eksporcie swoich usług na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi Scandinavia AB rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma grudniu 2019 roku. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży healthcare. To doświadczeni eksperci znani lokalnym oraz międzynarodowym przedstawicielom branży.

– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych Klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im dedykowanych usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy. Wiedza Jonasa oraz Tobiasa na temat specyfiki funkcjonowania lokalnych rynków, jak również ich relacje są tu nieocenione – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólnym, międzynarodowym rozwojem marki Kogifi. Nasze dotychczasowe relacje pokazują, że to firma, która dzięki swojemu doświadczeniu, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze może spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim. Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB.

Źródło: Kogifi Consulting Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
OM-D E-M1 Mark III - bezlusterkowiec Olympusa dla zaawansowanych
Najlepszą na świecie stabilizację obrazu, nowy procesor, szybki i precyzyjny autofokus oraz funkcje dla zaawansowanych fotografów. Marka Olympus prezentuje bezlusterkowca - OM-D E-M1 Mark III.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764