logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska technologia w Skandynawii - Kogifi otwiera biuro w Szwecji

  PR 20.01.2020, przeczytano 346 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-technologia-w-skandynawii---kogifi-otwiera-biuro-w-szwecji,385389,artykul.html

Kogifi wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój dojrzałości cyfrowej organizacji. Specjalizuje się w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel wspieranych przez technologie: AI (Artificial Intelligence), VR/AR (Virtual/Augemented Reality) i IoT (Internet of Things). Firma świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe oraz buduje dedykowane zespoły ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. Kogifi mocno koncentruje się na eksporcie swoich usług na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi Scandinavia AB rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma grudniu 2019 roku. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży healthcare. To doświadczeni eksperci znani lokalnym oraz międzynarodowym przedstawicielom branży.

– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych Klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im dedykowanych usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy. Wiedza Jonasa oraz Tobiasa na temat specyfiki funkcjonowania lokalnych rynków, jak również ich relacje są tu nieocenione – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólnym, międzynarodowym rozwojem marki Kogifi. Nasze dotychczasowe relacje pokazują, że to firma, która dzięki swojemu doświadczeniu, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze może spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim. Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB.

Źródło: Kogifi Consulting Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764