logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska technologia w Skandynawii - Kogifi otwiera biuro w Szwecji

  PR 20.01.2020, przeczytano 600 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-technologia-w-skandynawii---kogifi-otwiera-biuro-w-szwecji,385389,artykul.html

Kogifi wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój dojrzałości cyfrowej organizacji. Specjalizuje się w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel wspieranych przez technologie: AI (Artificial Intelligence), VR/AR (Virtual/Augemented Reality) i IoT (Internet of Things). Firma świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe oraz buduje dedykowane zespoły ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. Kogifi mocno koncentruje się na eksporcie swoich usług na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi Scandinavia AB rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma grudniu 2019 roku. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży healthcare. To doświadczeni eksperci znani lokalnym oraz międzynarodowym przedstawicielom branży.

– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych Klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im dedykowanych usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy. Wiedza Jonasa oraz Tobiasa na temat specyfiki funkcjonowania lokalnych rynków, jak również ich relacje są tu nieocenione – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólnym, międzynarodowym rozwojem marki Kogifi. Nasze dotychczasowe relacje pokazują, że to firma, która dzięki swojemu doświadczeniu, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze może spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim. Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB.

Źródło: Kogifi Consulting Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764