logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska technologia w Skandynawii - Kogifi otwiera biuro w Szwecji

  PR 20.01.2020, przeczytano 598 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-technologia-w-skandynawii---kogifi-otwiera-biuro-w-szwecji,385389,artykul.html

Kogifi wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój dojrzałości cyfrowej organizacji. Specjalizuje się w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel wspieranych przez technologie: AI (Artificial Intelligence), VR/AR (Virtual/Augemented Reality) i IoT (Internet of Things). Firma świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe oraz buduje dedykowane zespoły ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. Kogifi mocno koncentruje się na eksporcie swoich usług na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi Scandinavia AB rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma grudniu 2019 roku. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży healthcare. To doświadczeni eksperci znani lokalnym oraz międzynarodowym przedstawicielom branży.

– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych Klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im dedykowanych usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy. Wiedza Jonasa oraz Tobiasa na temat specyfiki funkcjonowania lokalnych rynków, jak również ich relacje są tu nieocenione – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólnym, międzynarodowym rozwojem marki Kogifi. Nasze dotychczasowe relacje pokazują, że to firma, która dzięki swojemu doświadczeniu, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze może spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim. Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB.

Źródło: Kogifi Consulting Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764