logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska w czołówce największej ilości pobrań aplikacji skierowanej głównie do generacji Z

  PR 14.02.2019, przeczytano 861 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnich miesiącach aplikacja TikTok cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodych użytkowników, co przekłada się na blisko 6 milionów pobrań aplikacji w 2018 roku. Czy globalna pozycja Facebook’a i Instagrama może czuć się zagrożona?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-w-czolowce-najwiekszej-ilosci-pobran-aplikacji-skierowanej-glownie-do-generacji-z,381243,artykul.html

Chyba już nikomu już nie trzeba przypominać, czym jest aplikacja TikTok, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem w Polsce, głównie „generacji Z”. Dane zebrane przez berlińską firmę Priori Data pokazują, że Polska znalazła się w ścisłej czołówce największej ilości pobrań aplikacji TikTok na świecie.  Z danym również możemy dowiedzieć się, że aplikacja cieszy się największym zainteresowaniem posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android i największym zainteresowaniem cieszy się w Indiach.

TikTok w ostatnich miesiącach 2018 roku notował zauważalne wzrosty na całym świecie, ale jego wyniki np. w Stanach Zjednoczonych były szczególnie zauważalne. Miesięczna aktywność użytkowników TikTok w USA wzrosła o 30 milionów w ciągu trzech miesięcy od fuzji z Musical.ly, a liczba pobrań wzrosła o 25% w USA i o 20% na całym świecie, wynika z platformy badawczej Apptopia. Ciekawy jest fakt, że w USA aplikacja cieszy się dużym zainteresowaniem u starszych użytkowników smartfonów, co może w dużym stopniu zagrażać globalnej pozycji koncernu Marka Zuckerberga.

​- TikTok był drugą najczęściej pobieraną aplikacją w Apple App Store i Google Play od listopada 2018 roku wśród aplikacji społecznościowych, komunikacyjnych, fotograficznych i wideo. Dla porównania aplikacja ta w czerwcu zajęła 7 miejsce – Annie.  Już od kilku miesięcy możemy zaobserwować, że influencerzy tacy jak: Ola Nowak, Blowek czy Stuu, kierują ze swoich kont na YouTube czy Instagram na TikTok. To powoduje, że aplikacja ta cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodych odbiorców. Czy Facebook powinien się czuć zagrożony? Moim zdaniem już od dawna czuje oddech na plecach konkurencyjnych platform. W ostatnich dniach mogliśmy się dowiedzieć, że Mark Zuckerberg chciał wprowadzić nową aplikację „LOL”, która do złudzenia miała przypominać TikTok. Facebook ostatecznie wycofał się z planów, gdyż pomysł ten może spowodować duże straty finansowe spółki – komentuje Mateusz Bojanwoski z berlińskiego hubu kreatywnego BLACKDOT STUDIOS.

Źródło: BLACKDOT STUDIOS

www.blackdotstudios.de

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764