logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska w UE ma dopiero 15 lat - kampania społeczna

  PR 02.05.2019, przeczytano 1783 razy
ilustracjastrzałka

Gosia z Sosnowca, Lena z Ochab i Kuba z Mielca mają dopiero 15 lat. Dokładnie tyle, co Polska w Unii Europejskiej. Fakt, że ci piętnastolatkowie mogą dziś realizować swoje pasje, to w ogromnej mierze wynik przemian, które dokonują się w Polsce od 1 maja 2004 roku. Tego, że jako Polska wykorzystaliśmy ogromną szansę. #Dopiero15lat, najlepsze jeszcze przed nami - to przesłanie kampanii, która rusza w piętnastą rocznicę wstąpienia Polski do UE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-w-ue-ma-dopiero-15-lat---kampania-spoleczna,382285,artykul.html

W czasie 15 lat w Unii wiele osiągnęliśmy. Staliśmy się partnerami w Europie. Nasze firmy korzystają z otwartego rynku, Polacy swobodnie przemieszczają się po Europie, a ponad 180 tys. uczniów i studentów skorzystało z możliwości studiowania na najlepszych europejskich uczelniach. Wspólnie z innymi krajami członkowskimi, zbudowaliśmy ogromny kapitał europejski i ważne relacje międzyludzkie.

Bohaterami kampanii z okazji 15-lecia są równolatkowie naszego członkostwa. Gosia z Sosnowca korzysta dziś z największego w Polsce wodnego toru przeszkód. Lena z Ochab, która marzyła o jeździectwie, może przygotowywać się do startów w międzynarodowych zawodach. Kuba z Mielca wraz kolegami rozwija zainteresowanie nowymi technologiami i już dziś podróżuje po Europie i odnosi międzynarodowe sukcesy. Pasje tych nastolatków mogą być realizowane dzięki obiektom, które powstały przy unijnym wsparciu: Centrum Kształcenia Praktycznego w Mielcu, w którym uczą się przyszli programiści, stadnina w Ochabach czy sosnowiecki ośrodek Wake Zone Stawiki to unikatowe obiekty, z których mogą korzystać wszyscy mieszkańcy tych miejscowości.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

 Optymizm to najważniejszy akcent kampanii. - Młodzi wierzą, że wszystko jest możliwe - mówi Jacek Szwajcowski, prezes Polskiej Rady Biznesu, która zainicjowała kampanię. - Nie znają świata bez Unii. Oni się w niej urodzili i w takiej rzeczywistości planują swoją przyszłość. Wiele udało się nam wspólnie zrobić, choć to dopiero 15 lat Polski w UE. Aż trudno sobie wyobrazić, co możemy osiągnąć za kolejne 15. Wierzymy, że przesłanie kampanii podziała na wyobraźnię Polaków. Wszyscy zasługujemy na kontynuację naszych planów i marzeń. Po prostu dobre życie i jeszcze więcej - podkreśla.

Kampania wystartuje w telewizji i Internecie. Do akcji przyłączyły się m.in. TVP, Polsat, stacje tematyczne, TVN24, TVN24 Bis, WP.PL, “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”, “Forbes”, “Super Express”, radia Tok FM, Złote Przeboje i dołączają kolejne media.

Przygotowano także stronę www.dopiero15lat.pl oraz akcję w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764