Ponad 1 mln euro będą kosztować usługi światowej renomowanej firmy PR Burson-Marsteller związane z obsługą techniczno-logistyczną polskiej prezydencji. Firma już pomaga rządowi w organizacji konferencji eksperckich i wizyt zagranicznych dziennikarzy - donosi Dziennik.pl.
"Uznaliśmy, że przy tak dużej liczbie wydarzeń i imprez, które będą miały miejsce podczas polskiej prezydencji, przyda się logistyczna i techniczna pomoc doświadczonej agencji PR-owskiej" - powiedział PAP rzecznik prezydencji Konrad Niklewicz.
W ramach kampanii promocyjnej skierowanej do środowiska międzynarodowego w Brukseli, B-M ma organizować m.in. konferencje z udziałem ekspertów z całego świata, a także dziennikarzy. Spotkania te mają służyć m.in. promowaniu polskich priorytetów. Środki na kampanię pochodzą z bezzwrotnej pomocy zagranicznej, które Polska otrzymała jeszcze przed akcesją w 2004 roku.
Więcej: Dziennik.pl