logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski agent wyłączny twarzą globalnej kampanii Allianz „Spark Confidence”

  PR 23.02.2022, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 22 lutego, od samego rana agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk i jego opowiadana w języku polskim historia przez cały dzień inspiruje świat finansów (i nie tylko) w ramach globalnej akcji #SparkConfidence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-agent-wylaczny-twarza-globalnej-kampanii-allianz-_spark-confidence_,394894,artykul.html

Dzięki kampanii Allianz możemy dowiedzieć się, co motywuje olimpijczyków, paraolimpijczyków, sławy świata biznesu i kultury – ale również zwykłych ludzi, których historia jest wyjątkowa.

Do globalnej akcji został zaproszony również jeden z polskich agentów wyłącznych: Mariusz Adamczyk. Mariusz jest jednym z dynamicznie rozwijających się pośredników Allianz, pracuje na południu Polski. Od lat buduje swój biznes nie tylko dzięki tradycyjnym relacjom, ale także w oparciu o nowoczesne technologie.

- Zawsze chciałem być częścią Allianz. Kiedy zaczynałem karierę w finansach, szukałem solidnej, ale dynamicznej marki. I wiedziałem, że będę kiedyś dla niej pracował – mówi Mariusz Adamczyk.

- Jesteśmy dumni, że historia agenta z Polski okazała się na tyle interesująca, że Allianz zdecydował się posłużyć się nią globalnie, by podkreślić wartości, które są dla firmy kluczowe – dodaje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu, komunikacji i PR Allianz.

Spark Confidence to seria 60-sekundowych etiud filmowych, w których na zaproszenie Allianz bohaterowie w osobistych wypowiedziach dzielą się tym, co ich napędza, pomaga przezwyciężać przeszkody i osiągać cele. Są emitowane globalnie na stronie www.allianz.com i w mediach społecznościowych o globalnym zasięgu.

Co tydzień jeden bohater filmu dzieli się swoją historią i opowiada, co budzi jego pasję i zapał. To nietuzinkowe postaci – każda z nich osiągnęła w swojej dziedzinie wyjątkowo dużo. To zarówno sukcesy, które są znane (np. medale olimpijskie), jak i te mniej oczywiste, ale równie ważne: prowadzenie projektów, działania biznesowe, udana relacja rodzinna.

Afrodite Zegers jest żeglarką startującą na Olimpiadzie i jednocześnie pianistką. Chiang (Richard) Kai Lun odpowiada w Allianz w Azji za odpowiedzialność społeczną i jego pasją jest edukacja. Clarisse Agbegnenou to Francuzka, judoczka, pięciokrotna mistrzyni świata. A Christos Saketos, maratończyk, w greckim Allianz pełni funkcję Chief Risk Officera. W akcji wziął udział również Robert Lewandowski!

Wszyscy w swoich językach ojczystych opowiadają o tym, co wywołuje w nich iskrę motywacji.

Dla wielu z nich motorem napędowym są bliscy. Dla innych – pasja. Jeszcze dla innych – adrenalina. W przypadku Mariusza fundamentem sukcesu jest rodzina i etyka pracy. W 60-sekundowej etiudzie pokazuje, jak łączy tradycję i nowoczesność z sukcesem w biznesie.

Film z Mariuszem w roli głównej, w którym opowiada o fundamentach swojego sukcesu, również trwa 60 sekund.

- To jest oczywiście wielkie przeżycie, sama praca nad filmem była wspaniałą przygodą. Czy przełoży się to na dodatkowych klientów? Mam nadzieję – mówi ze śmiechem Mariusz Adamczyk. Ale przede wszystkim – mam również swoje sprawdzone sposoby, które pozwalają mi pracować i rozwijać biznes, nie oglądając się na film. To liczy się najbardziej – dodaje.

Źródło: Allianz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764