logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski Car Wrapping ma nowego mistrza

  PR 21.02.2019, przeczytano 3252 razy
ilustracjastrzałka
Tegoroczni uczestnicy Polish Car&Wrap Chapionship

Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu. Jednego możemy być pewni – wszyscy znakomicie się bawili.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-car-wrapping-ma-nowego-mistrza,381342,artykul.html

Przez trzy dni aż czterech zawodników walczyło o zwycięstwo w 9th Polish Car&Wrap Championship. Trzydniowe zawody pełne były emocji i trudnych wyzwań. Zawodnicy musieli wykazać się nie tylko sporą dozą kreatywności, ale przede wszystkim dokładnością, szybkością i specjalistyczną wiedzą. Jury (w składzie: Elżbieta Janiak z Avery Dennison, Piotr Lewalski z Applico.pl, Waldemar Ściesiński z Plastics Group oraz Izabela E. Seidl - Kwiatkowska z Visual Communication) w trakcie każdej z konkurencji obserwowało dokonania zawodników, a następnie oceniło efekty ich pracy. Ich uwadze nie uszły nawet najmniejsze potknięcia i błędy, jednocześnie doceniając dobrze wykonaną pracę. W efekcie udało się wyłonić najlepszego z najlepszych – Mistrza Polski w Car Wrappingu.

ilustracjastrzałka

Uwadze Jury nie uszły nawet najmniejsze błędy

Zwycięzcą dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship okazał się Andrzej Serwin z Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Drugą lokatę zajął Bartosz Wawrzyniak reprezentujący It’s Wrap, natomiast na trzecim stopniu podium uplasował się Przemysław Bochniacki z Color Cars .Czwarte miejsce zdobył natomiast Bogumił Żabiński z firmy BlackGlass.

ilustracjastrzałka

Ekipa Polish Car& Wrap Championship

Zawodnicy walczyli zarówno o prestiżowy tytuł Mistrza, ale też o nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie od firmy Avery Dennison, których dystrybutorem jest Plastics Group, opalarki firmy Steinel, kolportowane w Polsce przez firmę LŁ (Lange Łukaszuk) oraz środki odtłuszczające Wrapper Cleaner od firmy Folia Samochodowa.pl a także roczną prenumeratę czasopisma Visual Communication oraz vouchery na kolejne zakupy folii od Plastics Group. Zwycięzca dodatkowo wrócił do domu z pucharem oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych, a także szkoleniem dla aplikatorów i kompletem narzędzi od Avery Dennison.

ilustracjastrzałka

Licznie zgromadzeni goście obserwowali zmagania

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i poszerzeniem sieci kontaktów branżowych, lecz również wzbogadzającym doświadczeniem. Najlepszym dowodem na sukces wydarzenia były tłumy gości,  którzy odwiedzili nasze stanowisko na Targach RemaDays.

ilustracjastrzałka

Czterech zawodników walczyło o zwycięstwo

Projekt wsparło wiele firm – w tym jako Partnerzy Platynowi HP i Efi a Partnerzy Złoci Avery Dennison i Plastics Group. Dziękujemy też pozostałym partnerom, czyli Mercedes–Benz Duda-Cars, Smart Center Duda-Cars, LŁ (Lange Łukaszuk), FolieSamochodowe.pl, Tegoroczne zawody zorganizowali European Media Group oraz Targi RemaDays.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.

www.europeanmediagroup.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: EuropeanMedia

(Joanna )

EuropeanMedia o sobie:

EUROPEAN MEDIA GROUP jest wydawcą magazynów: VISUAL COMMUNICATION, PRINT & PUBLISHING, PACKAGING POLSKA. Znana na całym świecie międzynarodowa grupa medialna, wydająca od kilkunastu lat publikacje w Azji oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Europejska siedziba firmy znajduje się w Wiedniu. Tam też jest centrala Wydawnictwa, która łączy wszystkie kraje i wyznacza globalne plany strategiczne. Polska siedziba EUROPEAN MEDIA GROUP znajduje się w Poznaniu. Każdy z międzynarodowych magazynów posiada swoje mutacje narodowe, odzwierciedlające indywidualną koncepcję i charakter pism, natomiast międzynarodowy charakter całej Grupy jest ich kluczem do sukcesu. Daje to Wydawnictwu niesamowitą przewagę w stosunku do konkurencji. Przez kilkanaście lat obecności na rynku międzynarodowym Firma uzyskała bardzo dobrą pozycję i stała się jednym z największych wydawnictw branżowych na świecie. Warto również podkreślić iż EUROPEAN MEDIA GROUP jest organizatorem prestiżowych konkursów jakimi jest: Art of Packaging oraz Car Wrap Championship.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764