logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski festiwal podbija świat dzięki Youtube

  PR 21.04.2017, przeczytano 1069 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorzy Fair Play Dance Campu - największego edukacyjnego festiwalu tanecznego w Europie zapowiedzieli dziś oficjalną premierę nowego krótkometrażowego filmu dokumentalnego. Wytyczają nową drogę w metodach promocji eventów i docierają do wszystkich zakątków globu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-festiwal-podbija-swiat-dzieki-youtube,32231,artykul.html

Marketing treści przede wszystkim

Internet i wysokiej jakości multimedia sprawiły, że polski event zyskał popularność na całym świecie. Przyciąga do Krakowa tancerzy z krajów europejskich, ale także z USA, Indii, Kanady, Nowej Zelandii, czy Japonii. Kanał YouTube publikujący materiały związane z tańcem ma ponad 17 mln wyświetleń, a jego widzowie pochodzą, ze wszystkich Państw. Jeśli gdzieś jest internet - możesz być pewien, że są tam tancerze, którzy oglądają polskie filmy FPDC.

Opowiadać historie zamiast kręcić reklamy...

Fair Play Dance Camp sięga po storytelling i zapowiada, że opowie nam historię człowieka, którego spotkał w życiu każdy. Tytułowy “Anjay” jest symbolem określonej postawy i stanu umysłu kogoś, kto żyje przeszłością, jest uparcie przekonany, że wszystko wie i nie musi się dalej rozwijać. Film został nakręcony w realnym, nieprzewidywalnym, tętniącym życiem środowisku międzynarodowego festiwalu. W tle historii Anjaya zobaczymy żywioł tanecznego eventu, spotkamy największe gwiazdy tańca - choreografów znanych ze współpracy z takimi artystami jak Justin Timberlake, Beyonce, Justin Bieber, czy Black Eyed Peas.  Usłyszymy motywujące opowieści o roli pasji, wytrwałości i pokonywania własnych słabości.

Twórcy

Festiwal, już po raz 11. organizuje pochodząca z Białegostoku formacja Fair Play Crew. Tancerze i performerzy, znani z telewizyjnych show oraz ze swoich projektów komediowych nie kryją swojej dumy z projektu.

- Fair Play Dance Camp jest ucieleśnieniem naszej pasji. Naszym celem było stworzenie w Polsce miejsca, w którym sami chcielibyśmy się uczyć i rozwijać. - mówi Karol Niecikowski. - Warsztatów tanecznych prowadzonych na tym samym poziomie co w najlepszych szkołach w LA, Londynie, czy Tokio. Ale to, że zostaliśmy dostrzeżeni w tak wielu krajach zawdzięczamy internetowi i wysokiej jakości materiałom, które publikujemy na YouTube’ie i sześciu innych platformach społecznościowych.

Już nie po raz pierwszy do współpracy przy produkcji video Fair Play Crew zaprosili Krzysztofa Kiziewicza i Radovana Lee. Filmowy duet odpowiada za koncept, scenariusz oraz kompleksową realizację historii zagubionego w nostalgii Anjaya.

- Anjay jest więźniem własnej mentalności. Zamiast badać, oswajać i kreować nowe trendy, bezustannie trzyma się tego, co przyswoił w przeszłości. Jakby to była jego jedyna strefa komfortu i strachu przed porażką. Arogancki i rozgoryczony. Nie jest przygotowany na wyzwanie, któremu będzie musiał stawić czoła. Jego stan umysłu jest przewodnikiem widza, który staje się świadkiem konfrontacji bohatera z zupełnie nieznaną mu rzeczywistością. - opowiadają twórcy.

Źródło: Fair Play Dance Camp

www.fpdancecamp.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764