logo
WIADOMOŚCI

Polski festiwal podbija świat dzięki Youtube

Mateusz Zawiślak  PR 21.04.2017, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorzy Fair Play Dance Campu - największego edukacyjnego festiwalu tanecznego w Europie zapowiedzieli dziś oficjalną premierę nowego krótkometrażowego filmu dokumentalnego. Wytyczają nową drogę w metodach promocji eventów i docierają do wszystkich zakątków globu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-festiwal-podbija-swiat-dzieki-youtube,32231,artykul.html

Marketing treści przede wszystkim

Internet i wysokiej jakości multimedia sprawiły, że polski event zyskał popularność na całym świecie. Przyciąga do Krakowa tancerzy z krajów europejskich, ale także z USA, Indii, Kanady, Nowej Zelandii, czy Japonii. Kanał YouTube publikujący materiały związane z tańcem ma ponad 17 mln wyświetleń, a jego widzowie pochodzą, ze wszystkich Państw. Jeśli gdzieś jest internet - możesz być pewien, że są tam tancerze, którzy oglądają polskie filmy FPDC.

Opowiadać historie zamiast kręcić reklamy...

Fair Play Dance Camp sięga po storytelling i zapowiada, że opowie nam historię człowieka, którego spotkał w życiu każdy. Tytułowy “Anjay” jest symbolem określonej postawy i stanu umysłu kogoś, kto żyje przeszłością, jest uparcie przekonany, że wszystko wie i nie musi się dalej rozwijać. Film został nakręcony w realnym, nieprzewidywalnym, tętniącym życiem środowisku międzynarodowego festiwalu. W tle historii Anjaya zobaczymy żywioł tanecznego eventu, spotkamy największe gwiazdy tańca - choreografów znanych ze współpracy z takimi artystami jak Justin Timberlake, Beyonce, Justin Bieber, czy Black Eyed Peas.  Usłyszymy motywujące opowieści o roli pasji, wytrwałości i pokonywania własnych słabości.

Twórcy

Festiwal, już po raz 11. organizuje pochodząca z Białegostoku formacja Fair Play Crew. Tancerze i performerzy, znani z telewizyjnych show oraz ze swoich projektów komediowych nie kryją swojej dumy z projektu.

- Fair Play Dance Camp jest ucieleśnieniem naszej pasji. Naszym celem było stworzenie w Polsce miejsca, w którym sami chcielibyśmy się uczyć i rozwijać. - mówi Karol Niecikowski. - Warsztatów tanecznych prowadzonych na tym samym poziomie co w najlepszych szkołach w LA, Londynie, czy Tokio. Ale to, że zostaliśmy dostrzeżeni w tak wielu krajach zawdzięczamy internetowi i wysokiej jakości materiałom, które publikujemy na YouTube’ie i sześciu innych platformach społecznościowych.

Już nie po raz pierwszy do współpracy przy produkcji video Fair Play Crew zaprosili Krzysztofa Kiziewicza i Radovana Lee. Filmowy duet odpowiada za koncept, scenariusz oraz kompleksową realizację historii zagubionego w nostalgii Anjaya.

- Anjay jest więźniem własnej mentalności. Zamiast badać, oswajać i kreować nowe trendy, bezustannie trzyma się tego, co przyswoił w przeszłości. Jakby to była jego jedyna strefa komfortu i strachu przed porażką. Arogancki i rozgoryczony. Nie jest przygotowany na wyzwanie, któremu będzie musiał stawić czoła. Jego stan umysłu jest przewodnikiem widza, który staje się świadkiem konfrontacji bohatera z zupełnie nieznaną mu rzeczywistością. - opowiadają twórcy.

Źródło: Fair Play Dance Camp

www.fpdancecamp.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone