logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski kapitał w kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka

  PR 05.10.2015, przeczytano 782 razy

5 października 2015 r. rozpoczyna się kampania wizerunkowa Kasy StefczykaPolski kapitał buduje naszą przyszłość”. Opiera się ona na 30-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2) do 18 października 2015 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-kapital-w-kampanii-wizerunkowej-kasy-stefczyka,26141,artykul.html

Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka to emisja spotu telewizyjnego, którego bohaterowie – dziadek i wnuczęta – wybierają się na przejażdżkę rowerową. Przy okazji tej codziennej, rodzinnej sytuacji podejmowany jest temat bezpieczeństwa rodziny, zarówno w zakresie ochrony zdrowia i życia najbliższych, ale także w szerszym znaczeniu – bezpieczeństwa polskich finansów.

Kreacja przekazu wskazuje, że bezpieczeństwo finansowe rodziny może zapewnić jedynie polska instytucja, jaką jest Kasa Stefczyka. Korzystając z oferty Kasy, składając w niej oszczędności mamy pewność, że będą one pracowały nie tylko dla naszego zysku, ale także dla Polski. Szczególnie teraz, kiedy sytuacja w Europie nie jest stabilna, powinniśmy wspierać nasz narodowy kapitał, a nie obcy. Powierzając swoje środki Kasie, budujemy swoją przyszłość, ale także przeszłość naszego kraju.

Kreacja została wzmocniona również danymi, wskazującymi na to, że Kasa Stefczyka jest instytucją, która swoją bezpieczną i stabilną pozycję budowała przez lata:

  • ponad 81 milionów złotych zysku w 2014 r.
  • 6 miliardów złotych depozytów
  • ponad 20 lat doświadczenia


Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.

Making of: https://www.youtube.com/watch?v=R6dSohrpOLg&

Źródło: Apella SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764