logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski Ład a branża interaktywna

  PR 03.09.2021, przeczytano 335 razy

W ramach ogłoszonych konsultacji społecznych IAB Polska odniósł się do propozycji zmian w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych zawartych w tzw. “Polskim Ładzie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-lad-a-branza-interaktywna,392874,artykul.html

W ocenie IAB Polska taka regulacja będzie wyjątkowo dotkliwa dla firm z branży internetowej, doprowadzi do zwiększenia wysokości opłacanych danin, co bezpośrednio wpłynie na zaburzenie konkurencyjności i zahamowanie rozwoju polskich przedsiębiorców z tej branży, którzy mają duży potencjał do ekspansji na rynki zagraniczne. Każde nowe obciążenie fiskalne wprowadzane w jednej z najbardziej innowacyjnych branż w gospodarce, zwłaszcza w momencie odbudowy strat poniesionych w wyniku pandemii COVID-19 może doprowadzić do zahamowania innowacyjności, redukcji zatrudnienia, aż po likwidację tych firm, które nie będą w stanie sprostać nowym wymogom. Projektowane rozwiązania będą miały dotkliwy wpływ na polskie nowoczesne firmy internetowe, ponieważ podmioty pracujące w ramach samozatrudnienia stanowią ogromny odsetek całej cyfrowej branży.

W naszej ocenie proponowane zmiany są niekorzystne dlatego apelujemy o rewizję skutków planowanej zmiany ustawy o CIT oraz wprowadzenia mniej radykalnych zmian lub ich dopracowanie, aby zniwelować ich wyjątkowo szkodliwy wpływ na najbardziej innowacyjne firmy w polskiej gospodarce.

  • Treść stanowiska znajduje się TUTAJ[PDF].

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764