logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku

  PR 04.08.2020, przeczytano 193 razy

Dzięki publikacji wystandaryzowanych i porównywalnych ofert pracy portal No Fluff Jobs szybko zyskał popularność wśród specjalistów IT w Polsce i na Węgrzech. Od lipca rozpoczął swoją działalność także na rynku czeskim*. W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT w 2020”** oczekuje ich 87 proc. osób. Tymczasem wciąż aż 71 proc. specjalistów z branży IT nie znajduje informacji na temat wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-no-fluff-jobs-na-czeskim-rynku,387984,artykul.html

Polska, Węgry i  teraz Czechy

37  tys. ogłoszeń opublikowanych w ciągu 6 lat działaności No Fluff Jobs na polskim rynku.  Ponad 4000 firm, które zamieściły swoje oferty.  W ciągu kilku lat No Fluff Jobs stał się portalem z największą liczbą transparentnych ofert pracy dla branży IT. Miesięcznie odwiedza go 250 tys. unikalnych użytkowników. W rekordowym momencie tego roku, w szczycie pandemii, na stronie jednocześnie opublikowanych było ponad 2000 ogłoszeń o pracę. W 2019 roku No Fluff Jobs otworzył swój oddział w Budapeszcie. W lipcu firma zaczęła ekspansję na kolejny kraj – Czechy.

No Fluff Jobs był pierwszym portalem z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce, który w każdym ogłoszeniu publikuje widełki wynagrodzeń. Do tej pory jest jedynym, w którym nie ma ani jednego ogłoszenia bez widełek.

– O transparentność w branży IT walczymy od 6 lat. Wiemy, że największe benefity z publikacji wynagrodzeń przez pracodawców to budowanie wiarygodności i zaufania do firmy. Bycie transparentnym po prostu się opłaca. W 85 proc. przypadków opinia na temat pracodawcy ma wpływ na decyzję potencjalnego pracownika.  65 proc. osób poszukujących pracy aplikuje w pierwszej kolejności do firm, które publikują widełki płacowe w ogłoszeniach**. Wiemy, że rynek czeski jest na to gotowy. Wejście na ten rynek to kolejny krok w rozwoju No Fluff Jobs i szerzeniu idei transparentnej rekrutacji w branży IT w Europie. –   mówi Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.

No Fluff Jobs w Polsce znany jest również z kompleksowych raportów na temat branży IT: roczne raporty płac, sytuacja branży w czasie pandemii, kobiety w IT, oczekiwania specjalistów IT.  Wszystkie opracowania dostępne są na No Fluff Jobs Insights.  No Fluff Jobs jest także autorem takich formatów, jak Smoothie HR czy High Level Talks, w których specjaliści z branży poruszają tematy związane z zarządzaniem, rozwojem pracowników, efektywnością osobistą czy benefitami.

Najnowszy projekt portalu, No Fluff Jobs Masterclazz, powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku. To program, skierowany do wszystkich specjalistów IT.  Celem kursu jest poprawienie efektywności indywidualnej i zespołowej, a także wzmocnienie motywacji. Dzięki temu pracownicy IT mogą stać się ekspertami, menedżerami z kompleksowo rozwiniętymi kompetencjami. Kurs obejmuje najważniejsze zagadnienia techniczne, rozwija umiejętności miękkie i uczy zrozumienia zasad rządzących biznesem.

Edukacja i transformacja branży IT, która w wielu dziedzinach jest prekursorem zmian, to ważny element misji portalu.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

*Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na rynek czeski. W prawym górnym rogu strony należy wybrać właściwy kraj: https://nofluffjobs.com/cz
**Raport Candidate Experience. Doświadczenia kandydatów w IT w 2020 r: https://nofluffjobs.com/insights/raport-rekrutacja-doswiadczenia-kandydatow-w-it-w-2020-r/?fbclid=IwAR1bIKDQyEuq8Yfj_xWkV0chDcYfTtH1fZgMM254SAkEylHuFzY-q3PZWig

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764