logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Polski rynek reklamy OOH 2016 - Raport IGRZ

   11.02.2017, przeczytano 2613 razy
ilustracja
fot. Troy Stoi/Freeimages.com

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i domu mediowego Starlink (Starcom Mediavest Group).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-rynek-reklamy-ooh-2016---raport-igrz,31417,artykul.html

Niniejszy komunikat igrz jest wstępem do szerszego, rozbudowanego raportu podsumowującego reklamę OOH w roku 2016, który zostanie wydany w drugiej połowie lutego bieżącego roku. Zawierać będzie szczegółowe dane dotyczące branży OOH

w Polsce, podsumowania, komentarze, prognozy oraz informacje o najważniejszych wydarzeniach 2016 roku. W raporcie przedstawimy również analizę prac samorządów nad uchwałami krajobrazowymi.

OOH 2016. Reklama zewnętrzna, reklama tranzytowa i reklama DOOH - Łączna wielkość sprzedaży w tych trzech segmentach reklamy OOH zamknęła się kwotą w wysokości ponad 492,6 Mio PLN. W zakresie reklamy zewnętrznej była wyższa aniżeli w roku 2015 o 4,5%.

Źródło: IGRZ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764