logo
WIADOMOŚCI

Polski Standard Płatności wspiera kampanię „Warto Bezgotówkowo”

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK przyłącza się do kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”. Kampania powstała z inicjatywy Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności i jest koordynowana przez Warszawski Instytut Bankowości. W ramach akcji Polski Standard Płatności zachęca do promowania płatności bezgotówkowych w kanałach social media razem z Robertem Nawrowskim, technologicznym youtuberem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-standard-platnosci-wspiera-kampanie-_warto-bezgotowkowo_,34095,artykul.html

W czasie kampanii organizatorzy i partnerzy Warto Bezgotówkowo będą informowali o korzyściach płatności bezgotówkowych dla konsumentów, firm i instytucji. Chodzi o oszczędność czasu i wygodę, ale też większe bezpieczeństwo. Honorowymi patronami kampanii Warto Bezgotówkowo są Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Rozwoju.

– Płatności bezgotówkowe z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych BLIK, to realne korzyści dla użytkowników w postaci wygody, szybkości i bezpieczeństwa  w realizacji płatności. Świadczy o tym nie tylko wzrost liczby nowych użytkowników, ale przede wszystkim radykalny wzrost transakcji – w pierwszej połowie 2017 roku prawie 13 mln płatności zrealizowanych BLIKIEM. Można zatem śmiało powiedzieć, że Polski Standard Płatności w swojej podstawowej i głównej działalności zajmuje się właśnie upowszechnianiem płatności bezgotówkowych i wspieraniem obrotu bezgotówkowego – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

W ramach kampanii Warto Bezgotówkowo Polski Standard Płatności nawiązał współpracę ze znanym youtuberem Robertem Nawrowskim, który od 2012 roku recenzuje nowości technologiczne. W rozpoczynającym się w poniedziałek bezgotówkowym tygodniu Polski Standard Płatności wspólnie z Robertem Nawrowskim będzie zachęcał użytkowników portali społecznościowych do wspólnego promowania płatności bezgotówkowych.

– Na co dzień promujemy realizację płatności bezgotówkowych przy pomocy BLIKA m.in. dzięki akcjom promocyjnym dla użytkowników. Dlatego w ramach wsparcia kampanii Warto Bezgotówkowo chcemy zrobić coś innego. Razem z Robertem Nawrowskim pokażemy, jak korzystając tylko z BLIKA w aplikacji mobilnej swojego banku, wykonywać płatności bez gotówki. Proszę śledzić #blik, #blikijest i #WartoBezgotówkowo na Twitterze, Facebooku, Youtube i Instagramie – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone