logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski szczypiornista, Kamil Syprzak dołącza do rodziny Puma

  PR 29.11.2022, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność poinformować, że Kamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, dołącza do rodziny PUMA jako ambasador marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-szczypiornista%2C-kamil-syprzak-dolacza-do-rodziny-puma,398165,artykul.html

Kamil Syprzak

Kamil Syprzak gra na pozycji obrotowego w Paris Saint-Germain, do którego trafił w 2019 roku. Wcześniej, przez cztery lata występował w barwach FC Barcelona, a swoje pierwsze kroki stawiał w Wiśle Płock. Dwudziestodziewięcioletni zawodnik reprezentował też Polskę na Mistrzostwach Świata w Katarze, w 2015 roku, skąd przywiózł brązowy medal. Wraz z reprezentacją uczestniczył też w Letnich Igrzyskach Olimpijskich w 2016 roku, gdzie zajęli 4 miejsce.

Kamil jest również ambasadorem fundacji Kamil Syprzak for Kids, która działa na rzecz promocji piłki ręcznej oraz szeroko rozumianej aktywności fizycznej wśród młodzieży. W ramach działań fundacji odbywają się m.in. obozy wyjazdowe oraz konkursy.

Kamil Syprzak x PUMA

Kamil Syprzak to pierwszy polski szczypiornista, który dołącza do rodziny PUMA. Piłkarz ręczny od dzisiaj będzie występować w modelu PUMA RISE NITRO w trakcie rozgrywek Starligue.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Kamil dołącza do polskiej rodziny PUMA. Piłka ręczna to fenomenalny sport drużynowy, a Kamil reprezentuje go na najwyższym światowym poziomie, grając w  jednym z najlepszych klubów Europy. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe w PUMA. - Uważamy, że Kamil idealnie pasuje do rodziny PUMA, a jego zapał i determinacja odzwierciedlają wartości, którymi my też się kierujemy. Jesteśmy pewni, że współpraca z tak kreatywną i otwartą osobą jak Kamil, będzie pełna ciekawych projektów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764