logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski szczypiornista, Kamil Syprzak dołącza do rodziny Puma

  PR 29.11.2022, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność poinformować, że Kamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, dołącza do rodziny PUMA jako ambasador marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-szczypiornista%2C-kamil-syprzak-dolacza-do-rodziny-puma,398165,artykul.html

Kamil Syprzak

Kamil Syprzak gra na pozycji obrotowego w Paris Saint-Germain, do którego trafił w 2019 roku. Wcześniej, przez cztery lata występował w barwach FC Barcelona, a swoje pierwsze kroki stawiał w Wiśle Płock. Dwudziestodziewięcioletni zawodnik reprezentował też Polskę na Mistrzostwach Świata w Katarze, w 2015 roku, skąd przywiózł brązowy medal. Wraz z reprezentacją uczestniczył też w Letnich Igrzyskach Olimpijskich w 2016 roku, gdzie zajęli 4 miejsce.

Kamil jest również ambasadorem fundacji Kamil Syprzak for Kids, która działa na rzecz promocji piłki ręcznej oraz szeroko rozumianej aktywności fizycznej wśród młodzieży. W ramach działań fundacji odbywają się m.in. obozy wyjazdowe oraz konkursy.

Kamil Syprzak x PUMA

Kamil Syprzak to pierwszy polski szczypiornista, który dołącza do rodziny PUMA. Piłkarz ręczny od dzisiaj będzie występować w modelu PUMA RISE NITRO w trakcie rozgrywek Starligue.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Kamil dołącza do polskiej rodziny PUMA. Piłka ręczna to fenomenalny sport drużynowy, a Kamil reprezentuje go na najwyższym światowym poziomie, grając w  jednym z najlepszych klubów Europy. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe w PUMA. - Uważamy, że Kamil idealnie pasuje do rodziny PUMA, a jego zapał i determinacja odzwierciedlają wartości, którymi my też się kierujemy. Jesteśmy pewni, że współpraca z tak kreatywną i otwartą osobą jak Kamil, będzie pełna ciekawych projektów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764