logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski szczypiornista, Kamil Syprzak dołącza do rodziny Puma

  PR 29.11.2022, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność poinformować, że Kamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, dołącza do rodziny PUMA jako ambasador marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polski-szczypiornista%2C-kamil-syprzak-dolacza-do-rodziny-puma,398165,artykul.html

Kamil Syprzak

Kamil Syprzak gra na pozycji obrotowego w Paris Saint-Germain, do którego trafił w 2019 roku. Wcześniej, przez cztery lata występował w barwach FC Barcelona, a swoje pierwsze kroki stawiał w Wiśle Płock. Dwudziestodziewięcioletni zawodnik reprezentował też Polskę na Mistrzostwach Świata w Katarze, w 2015 roku, skąd przywiózł brązowy medal. Wraz z reprezentacją uczestniczył też w Letnich Igrzyskach Olimpijskich w 2016 roku, gdzie zajęli 4 miejsce.

Kamil jest również ambasadorem fundacji Kamil Syprzak for Kids, która działa na rzecz promocji piłki ręcznej oraz szeroko rozumianej aktywności fizycznej wśród młodzieży. W ramach działań fundacji odbywają się m.in. obozy wyjazdowe oraz konkursy.

Kamil Syprzak x PUMA

Kamil Syprzak to pierwszy polski szczypiornista, który dołącza do rodziny PUMA. Piłkarz ręczny od dzisiaj będzie występować w modelu PUMA RISE NITRO w trakcie rozgrywek Starligue.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Kamil dołącza do polskiej rodziny PUMA. Piłka ręczna to fenomenalny sport drużynowy, a Kamil reprezentuje go na najwyższym światowym poziomie, grając w  jednym z najlepszych klubów Europy. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe w PUMA. - Uważamy, że Kamil idealnie pasuje do rodziny PUMA, a jego zapał i determinacja odzwierciedlają wartości, którymi my też się kierujemy. Jesteśmy pewni, że współpraca z tak kreatywną i otwartą osobą jak Kamil, będzie pełna ciekawych projektów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764