logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie aktorki w ogólnopolskiej kampanii Piękna bo Zdrowa

  PR 13.01.2016, przeczytano 1247 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz siódmy 13 stycznia 2016 roku wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-aktorki-w-ogolnopolskiej-kampanii-piekna-bo-zdrowa,27062,artykul.html

Tegoroczna akcja ma zachęcić kobiety do regularnych badań i podkreślić, że troska o zdrowie powinna iść w parze z dbaniem o urodę. W kampanię zaangażowały się znane polskie aktorki, Sylwia Gliwa, Barbara Kurdej - Szatan, Joanna Moro, oraz Małgorzata Pieczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.

Świadomość potrzeby badań ginekologicznych może ratować życie, to nie jest pusty slogan „daj się przyciągnąć do ginekologa”, ale prawda. Czerwona lina, która jest symbolem tej kampanii nie jest granicą między lekarzem a pacjentką a łącznikiem, który powinien je przyciągać do ginekologa. Badania ginekologiczne są bardzo krótkie, bezbolesne i nie należy się ich bać a skuteczność ich jest naprawdę bardzo wysoka” – powiedział podczas sesji zdjęciowej prof. dr hab. n. med. Włodzimierz Sawicki - Kierownik Katedry i Kliniki położnictwa i ginekologii onkologicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Przyjaciele Kwiatu Kobiecości

Wieloletnie doświadczenie w organizowaniu akcji edukacyjnych i kampanii społecznych potwierdziło, że Organizacja ma wielu Przyjaciół przez wielkie „P”. Tych przyjaciół nie mogło zabraknąć podczas siódmej edycji Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Przyciągać do badań ginekologicznych pomogli Nam patroni medialni kampanii: portale wp.pl, abcZdrowie.pl, naszemiasto.pl, poradnikzdrowie.pl, naobcasach.pl, medycynapraktyczna.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, publicznecentraonkologii.pl, magazyny: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj, Moda na Zdrowie, Zdrowie, Wesele, IK Magazyn, Businesswoman & Life, Wróżka, Warsaw Press, Głos Mordoru.

Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów.

Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: Becton Dickinson, TZMO SA - marka Bella, Boehringer Ingelheim, Deichmann, Dr Beata Dethloff, JBB, Omega Pharma producent Lactacydu, Nestle Health Science – producent Resource. Stroje dla ambasadorek kampanii przygotowała marka Mohito przy współpracy ze stylistami marki - Oskarem Kacprzykiem oraz Agatą Szadkowską, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Sesja zdjęciowa odbyła się w Studio Tęcza.

Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, marka PAESE oraz Parthenea marketing farmaceutyczny. W tym roku patronami merytorycznymi są: NFZ, WACC, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, Polska Unia Onkologii, Polskie Towarzystwo Patologów.

Specjalnie na potrzeby siódmej odsłony kampanii przygotowany został spot przy współpracy z Film Wagon, który będzie emitowany we wszystkich kinach sieci Multikino na plazmach oraz infotixach przy kasach oraz przed seansami filmowymi w ramach cyklu spotkań dla kobiet „Kino na Obcasach”, na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach reklamowych w przychodniach na nośnikach wizualnych HealthTV w placówkach medycznych Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, Polmed w całej Polsce, na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach wizualnych BIGformat.TV na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz na innych nośnikach usytuowanych przy najbardziej ruchliwych miejscach w Warszawie oraz Kaliszu.

Plakaty kampanii pojawią się w aptekach ZIKO na terenie całej Polski, na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann, na ekranach zamieszczonych na drukarkach w uczelniach w 10 miastach we Polsce: Wrocław, Warszawa, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Opole, Częstochowa, Gliwice, Gdańsk. Popularna polska artystka kabaretowa, aktorka, konferansjerka Katarzyna Pakosińska  użyczyła swojego  głosu do nagrania spotu promującego siódmą odsłonę kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Czerwoną linę, która stanowi nieodłączny element kampanii przygotowała firma ELEGANT. O materiały graficzne kampanii zadbali Ida Nowosielska – Deerlogo oraz Szymon Tomiło.

Źródło: Kwiat Kobiecości

www.kwiatkobiecosci.pl

Dodatkowe informacje:

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała w 2007 roku z inicjatywy Idy Karpińskiej. Niezwykle silnej i charyzmatycznej kobiety, która 10 lat temu wygrała walkę z rakiem szyjki macicy. Choć diagnoza brzmiała jak wyrok, dziś Ida chce, aby kobiety wygrywały tę walkę, żeby wygrywały nowe życie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764