logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie aktorki w ogólnopolskiej kampanii Piękna bo Zdrowa

  PR 13.01.2016, przeczytano 1251 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz siódmy 13 stycznia 2016 roku wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-aktorki-w-ogolnopolskiej-kampanii-piekna-bo-zdrowa,27062,artykul.html

Tegoroczna akcja ma zachęcić kobiety do regularnych badań i podkreślić, że troska o zdrowie powinna iść w parze z dbaniem o urodę. W kampanię zaangażowały się znane polskie aktorki, Sylwia Gliwa, Barbara Kurdej - Szatan, Joanna Moro, oraz Małgorzata Pieczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.

Świadomość potrzeby badań ginekologicznych może ratować życie, to nie jest pusty slogan „daj się przyciągnąć do ginekologa”, ale prawda. Czerwona lina, która jest symbolem tej kampanii nie jest granicą między lekarzem a pacjentką a łącznikiem, który powinien je przyciągać do ginekologa. Badania ginekologiczne są bardzo krótkie, bezbolesne i nie należy się ich bać a skuteczność ich jest naprawdę bardzo wysoka” – powiedział podczas sesji zdjęciowej prof. dr hab. n. med. Włodzimierz Sawicki - Kierownik Katedry i Kliniki położnictwa i ginekologii onkologicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Przyjaciele Kwiatu Kobiecości

Wieloletnie doświadczenie w organizowaniu akcji edukacyjnych i kampanii społecznych potwierdziło, że Organizacja ma wielu Przyjaciół przez wielkie „P”. Tych przyjaciół nie mogło zabraknąć podczas siódmej edycji Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Przyciągać do badań ginekologicznych pomogli Nam patroni medialni kampanii: portale wp.pl, abcZdrowie.pl, naszemiasto.pl, poradnikzdrowie.pl, naobcasach.pl, medycynapraktyczna.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, publicznecentraonkologii.pl, magazyny: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj, Moda na Zdrowie, Zdrowie, Wesele, IK Magazyn, Businesswoman & Life, Wróżka, Warsaw Press, Głos Mordoru.

Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów.

Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: Becton Dickinson, TZMO SA - marka Bella, Boehringer Ingelheim, Deichmann, Dr Beata Dethloff, JBB, Omega Pharma producent Lactacydu, Nestle Health Science – producent Resource. Stroje dla ambasadorek kampanii przygotowała marka Mohito przy współpracy ze stylistami marki - Oskarem Kacprzykiem oraz Agatą Szadkowską, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Sesja zdjęciowa odbyła się w Studio Tęcza.

Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, marka PAESE oraz Parthenea marketing farmaceutyczny. W tym roku patronami merytorycznymi są: NFZ, WACC, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, Polska Unia Onkologii, Polskie Towarzystwo Patologów.

Specjalnie na potrzeby siódmej odsłony kampanii przygotowany został spot przy współpracy z Film Wagon, który będzie emitowany we wszystkich kinach sieci Multikino na plazmach oraz infotixach przy kasach oraz przed seansami filmowymi w ramach cyklu spotkań dla kobiet „Kino na Obcasach”, na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach reklamowych w przychodniach na nośnikach wizualnych HealthTV w placówkach medycznych Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, Polmed w całej Polsce, na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach wizualnych BIGformat.TV na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz na innych nośnikach usytuowanych przy najbardziej ruchliwych miejscach w Warszawie oraz Kaliszu.

Plakaty kampanii pojawią się w aptekach ZIKO na terenie całej Polski, na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann, na ekranach zamieszczonych na drukarkach w uczelniach w 10 miastach we Polsce: Wrocław, Warszawa, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Opole, Częstochowa, Gliwice, Gdańsk. Popularna polska artystka kabaretowa, aktorka, konferansjerka Katarzyna Pakosińska  użyczyła swojego  głosu do nagrania spotu promującego siódmą odsłonę kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Czerwoną linę, która stanowi nieodłączny element kampanii przygotowała firma ELEGANT. O materiały graficzne kampanii zadbali Ida Nowosielska – Deerlogo oraz Szymon Tomiło.

Źródło: Kwiat Kobiecości

www.kwiatkobiecosci.pl

Dodatkowe informacje:

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała w 2007 roku z inicjatywy Idy Karpińskiej. Niezwykle silnej i charyzmatycznej kobiety, która 10 lat temu wygrała walkę z rakiem szyjki macicy. Choć diagnoza brzmiała jak wyrok, dziś Ida chce, aby kobiety wygrywały tę walkę, żeby wygrywały nowe życie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764