logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Polskie marki nie radząsobie w mobile

  PR 03.10.2012, przeczytano 1819 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu czterech lat liczba smartfonów wzrosła 27 razy. Mimo to nadal duże polskie marki nie nadążają za trendem. Kto radzi sobie najsłabiej?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-marki-nie-radzasobie-w-mobile,16806,artykul.html

Duże marki, działające w Polsce, nie radzą sobie dobrze w mobile. Strona się nie wyświetla, wyświetla się z błędami, lub ładuje się jej desktopowa wersja.  Jak wynika z badania LoveMobile, przeprowadzonego dla Interaktywnie.com, jedynie osiemnastu producentów, z 200 badanych, zdaje sobie sprawę z siły mobile i działa dobrze w tym segmencie.

Najlepiej funkcjonują marki zgromadzone w kategoriach: rekreacja i kultura, transport oraz łączność (kategorie wytypowane zostały na podstawie koszyka dóbr i usług GUS), a w czołówce znalazły się takie brandy jak: Winiary, Reserved, Orlen, Samsung i HBO.

Najsłabiej radzą sobie firmy reprezentujące takie kategorie jak alkohol i tytoń oraz zdrowie. Jednak ich promowanie i reklamowanie podlega daleko idącym ograniczeniom, stąd ich obecność z internecie jest dużo słabsza, niż innych marek.

Źródło: Interaktywnie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764