logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie projektowanie graficzne 2010 – 2012: propozycje do książki

  PR 26.03.2012, przeczytano 1918 razy
ilustracjastrzałka

STGU i Karakter wydają książkę Polskie projektowanie graficzne 2010 – 2012. Wydawcy zapraszają do zgłaszania swoich propozycji do książki. Realizacje mogą być zgłaszane zarówno przez projektantów jak i firmy oraz instytucje zlecające


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-projektowanie-graficzne-2010--2012%3A-propozycje-do-ksiazki,15087,artykul.html

W komunikacie STGU czytamy: Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, postanowiliśmy wydać z wydawnictwem Karakter książkę stanowiącą przegląd aktualnego rynku projektowego. Książka będzie nawiązywać do książki PGR. Projektowanie graficzne w Polsce (Jacek Mrowczyk, Michał Warda) i będzie prezentować najciekawsze projekty zrealizowane w latach 2010-2012.

Ukazanie się książki planowane jest na początek 2013 roku. Książka będzie zawierać około 200 prezentacji projektantów i firm. W publikacji zostanie zaprezentowany pełny przekrój rynku – książki, plakaty, opakowania, branding, ilustracje, aplikacje internetowe, systemy identyfikacji miejskiej.


Swoje propozycje do książki możecie zgłaszać poprzez stronę
http://upload.stgu.pl/

Termin zgłaszania projektów upływa 30 czerwca 2012.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bardzo ciekawa pozycja dla wszystkich szukających takich haseł jak: projektowanei graficzne czy projektowanie okładek. Z chęcią sam się skuszę i kupię.

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764