logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Radio przerywało audycje reklamami

   01.08.2016, przeczytano 388 razy

27 lipca 2016 r. na spółkę Polskie Radio nadawcę Programu Pierwszego została nałożona kara finansowa w wysokości 25 000 zł za nieuzasadnione przerwanie audycji w celu nadania reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-radio-przerywalo-audycje-reklamami,29459,artykul.html

Postępowanie zostało wszczęte w związku ze skargą słuchacza zawierającą zarzut wyemitowania bloku reklamowego w czasie audycji Koncert życzeń nadanej w Programie Pierwszym Polskiego Radia, 20 marca 2016 r. o godz. 10.00.

Przeprowadzona przez KRRiT analiza wykazała, że nadawca przerwał audycję w celu nadania reklam i tym samym naruszył  art. 16a ust. 7 ustawy o radiofonii i telewizji. Zgodnie z tym przepisem nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem transmisji zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania oraz w transmisji innych wydarzeń zawierających przerwy.

Źródło: KRRiT

www.krrit.gov.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764