logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie słodycze polecają się na polskie święta

  PR 12.12.2022, przeczytano 625 razy
ilustracja

Słodycze polskiej firmy rodzinnej Colian to idealny wybór na Święta Bożego Narodzenia. Bogata oferta marek z ponad 100-letnią tradycją wpisuje się w klimat gwiazdkowych podarunków i stanowi doskonałą propozycję jako słodka przekąska do indywidualnej konsumpcji lub przy wspólnym stole. Figurki od Goplany, Wafle Familijne o smaku piernikowym, Żelki Miśki od Jutrzenki oraz szeroka kolekcja pralin od Solidarności to produkty, po które warto sięgnąć w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-slodycze-polecaja-sie-na-polskie-swieta,398309,artykul.html

Kolekcja Figurek Goplana

Topowym produktem firmy Colian są Figurki o smaku karmelowym w czekoladzie. Pyszny smak oraz wyjątkowa grafika wzbogacona postaciami bałwanka, Świętego Mikołaja i renifera, podkreśla ich okazjonalny charakter i sprawia, że chętnie wybierane są jako słodka, świąteczna przekąska.

Figurki aniołki z marcepanem Goplana

W portfolio marki Goplana obecne są również Figurki aniołki z marcepanem, które debiutując
w poprzednim sezonie, znalazły szerokie grono fanów. Dla miłośników wyrazistego smaku marcepana będzie to idealna świąteczna propozycja. Goplana, Aniołek Figurka z marcepanem w czekoladzie 30 g, cena det. ok. 1,19 zł/szt.

Wafle Familijne o smaku piernikowym

Do pochrupania w gronie najbliższych marka Familijne przygotowała wyjątkową, świąteczną propozycję – Wafla Familijne o smaku piernikowym. Unikalne połączenie chrupiącego wafla oraz wyrazistego kremu z dodatkiem aromatycznych, korzennych przypraw, będzie doskonałym uzupełnieniem świątecznego menu. Wafle Familijne o smaku piernikowym 180g, cena det. ok. 3,99 zł/szt.

Grześki Ogrzeszkowe – świąteczna edycja kultowych wafli

Marka Grześki zaskakuje odsłoną kultowego wafla z posypką z orzecha laskowego. Warto sięgnąć po Grześki Ogrzeszkowe, chcąc uzupełnić świąteczny prezent o coś słodkiego lub przekąsić coś pysznego między świątecznymi daniami – w końcu każdy ma swoje grzeszki.

Elegancki prezent

Eleganckim podarunkiem na Boże Narodzenie będą nie tylko czekoladki PISTACHIO i CHOCO CHOCO od Goplany, ale także ponadczasowe praliny marki Solidarność: Złoty Orzech, Złota Wiśnia czy Śliwka Nałęczowska.

Tego jeszcze nie było

Jeżyki Coolki MILK i Jeżyki Coolki DARK to jedyne dostępne na polskim rynku kulki waflowe o smaku ciasteczkowym z masą karmelową, oblane karmelizowaną posypką z czekoladą mleczną i deserową do wyboru. Swoimi składnikami nawiązują do sztandarowego produktu marki – ciastek Jeżyki, zaskakując przy tym niespotykanymi dotąd doznaniami smakowymi.

Dla każdego coś dobrego

Żelki Miśki z sokiem owocowym od Jutrzenki dostępne w zimowej szacie graficznej, to idealny wybór dla małych fanów soczystej słodkości. Z kolei rodzicom poleca się kruchy wafelek Goplana Single dostępny w trzech smakach: Orzechów laskowych, Słony karmel i karmelowo-kawowym, który będzie idealnym dodatkiem do świątecznej kawy.

Źródło: Colian

www.colian.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764