logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami, prezeską ponownie Luiza Jurgiel-Żyła

  PR 05.03.2021, przeczytano 562 razy

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało w czwartek, 4 marca 2021 w Warszawie swoje nowe władze. Po raz drugi prezeską została Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami wybrano Cypriana Maciejewskiego i Bartosza Milczarczyka. W zarządzie zasiądą także Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Zmienił się także skład Rady Nadzorczej, a tytuł honorowej członkini PSPR wręczono Annie Adamus-Matuszyńskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-stowarzyszenie-public-relations-z-nowymi-wladzami%2C-prezeska-ponownie-luiza-jurgiel-zyla,390501,artykul.html

Luiza Jurgiel-Żyła to PR Managerka w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych, wcześniej pracowała w agencji FIRST Public Relations. Z PSPR jest związana od 2009 roku, kiedy była asystentką zarządu, zasiadała w zarządach w kadencji Szymona Sikorskiego i Krystiana Dudka. W 2019 roku objęła stanowisko prezeski PSPR.

- Ostatnie dwa lata były bardzo intensywne i owocne w PSPR, co zaowocowało rekordowymi wzrostami liczby członków, w szczególności tych zaangażowanych. Hasło przyświecające mojej prezentacji wyborczej to: PSPR: Integrator. Edukator. Centrum Dialogu. Wierzę, że wspólnie z nowym zarządem, szefami klubów i członkami zrealizujemy tę wizję – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR.

Na kolejną kadencję wiceprezesem zarządu pozostanie Bartosz Milczarczyk, wicedyrektor Stołecznego Biura Turystyki, w którym kieruje kluczowymi obszarami promocji Warszawy na arenie międzynarodowej. Zaczynał w dziale marketingu Wodociągów Warszawskich, gdzie po krótkim czasie został rzecznikiem. Potem przez ponad 7 lat był rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy.

Wiceprezesem zarządu PSPR został również Cyprian Maciejewski, który pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca i szkoleniowiec. Od wielu lat działa w PSPR, w ubiegłej kadencji był członkiem zarządu stowarzyszenia. Wcześniej był rzecznikiem prasowym ZU; przez 6 lat pracował jako PR manager w trójmiejskiej agencji Ambermedia.

W zarządzie debiutują Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Żaneta Czyżniewska jest starszą specjalistką ds. współpracy z mediami w Muzeum POLIN i doktorantką Szkoły Doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Tworzy rozprawę doktorską o orientacji na markę muzeów w Polsce; jest również trenerką wizerunku w mediach tradycyjnych i online.

Roksana Obuchowska-Waślicka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej).

Nowa Rada Nadzorcza

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Maria Buszman (prezes Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie oraz wykładowca), Anna Kiryjow-Radzka (prezes Stowarzyszenia „PRom”), Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), Michał Sobiło (właściciel agencji Icon Strategies), Mateusz Witczyński (rzecznik prasowy Urzędu Dzielnicy Wola miasta stołecznego Warszawy, doradca).

W poprzednim zarządzie PSPR obok Luizy Jurgiel-Żyły zasiadali Bartosz Milczarczyk (wiceprezes), Emilia Zakrzewska (wiceprezes) oraz Cyprian Maciejewski, Agnieszka Bednarczyk i w 2020 roku Maciej Krzysztoszek jako p.o. członka zarządu. W radzie nadzorczej zaś Jan Matysik (przewodniczący), Marcin Jańczuk, Andrzej Pawelczak, Michał Sobiło i Mateusz Witczyński.

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.

Anna Adamus-Matuszyńska członkinią honorową PSPR

W trakcie walnego zebrania członków przyznano również tytuł honorowej członkini PSPR. Została nim profesor Anna Adamus-Matuszyńska, którą społeczność PSPR doceniła za szczególny wkład w rozwój PSPR i branży PR.

- Tytuł honorowego członka PSPR to symboliczne wyróżnienie, choć nade wszystko odbieram jako docenienie mojej wieloletniej pracy w tej wyjątkowej branży, za które z całego serca dziękuję. Public relations ma jednak charakter ciągły - cały czas jesteśmy w drodze, podążamy za dynamicznie zmieniającym się otoczeniem w tych niezwykle wymagających czasach. Wciąż wiele pozostało jeszcze do zrobienia, sporo do przekazania. Dlatego też chętnie dalej dzielić się będę doświadczeniem i wiedzą, przyczyniając się w możliwie największym stopniu do rozwoju public relations w naszym kraju – mówi prof. Anna Adamus-Matuszyńska.

Anna Adamus-Matuszyńska to doktor habilitowana nauk o zarządzaniu i jakości, socjolog, specjalista public relations, adiunkt w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego. Kierownik studiów podyplomowych „Psychologia Menedżerska”. To także trener i konsultant agencji public relations, firm doradczych i szkoleniowych w zakresie public relations, zarządzania i komunikowania. Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe. Jest autorką ponad 140 publikacji naukowych i podręczników z zakresu konfliktu społecznego, komunikowania, public relations oraz społecznej odpowiedzialności. Publikuje także artykuły publicystyczne dotyczące komunikowania. Matka dwóch synów: reżysera - Jana P. Matuszyńskiego oraz również PR-owca - Szymona Matuszyńskiego.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764