Z początkiem roku Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją FLYWHELL PR&DIGITAL. Strony kooperują ze sobą od 2021 roku i po podsumowaniu dotychczasowych projektów podjęły decyzję o kontynuowaniu działań. Całość prac realizowana jest przez zespół prowadzony przez Magdalenę Bajon-Orlicz.
Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne oraz planowanie i realizacja działań z obszaru public relations, w tym m.in. pozycjonowanie ekspertów Towarzystwa oraz Koalicji, dialog z liderami opinii, decydentami, identyfikowanie realnych potrzeb pacjentów i projektowanie odpowiedzi na nie, a także realizacja szeroko zakrojonych działań edukacyjnych.
- Jako towarzystwo naukowe nade wszystko stawiamy na merytorykę i jakość, dlatego poprzeczka jaką stawiamy naszym partnerom biznesowym zawsze jest na wysokim poziomie. – mówi Anna Ben Drissi, dyrektor zarządzająca Polskiego Towarzystwa Alergologicznego - Współpraca z Flywheel jest dla nas nie tylko gwarantem wysokiego poziomu, ale również spójności w postrzeganiu celów. To dla nas jeden z kluczowych warunków udanej kooperacji – dodaje.
– Przedłużenie współpracy jest dla nas zawsze ważnym momentem, potwierdzającym jakość naszego client service’u. Niezmiennie cieszymy się z faktu ciągłego patrzenia w tym samym kierunku razem z PTA – mówi Magdalena Bajon-Orlicz, communications manager we FLYWHEEL. – Praca z towarzystwami naukowymi czy organizacjami pacjenckimi przynoszą nam szczególną satysfakcję ze względu na możliwość wpływu na proces towarzyszący realnej zmianie jaką jest poprawa jakości życia pacjentów – dodaje.
Źródło: Flywheel Public Relations s.c.