logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Towarzystwo Alergologiczne przedłuża współpracę z Flywhell

  PR 14.02.2023, przeczytano 501 razy

Z początkiem roku Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją FLYWHELL PR&DIGITAL. Strony kooperują ze sobą od 2021 roku i po podsumowaniu dotychczasowych projektów podjęły decyzję o kontynuowaniu działań. Całość prac realizowana jest przez zespół prowadzony przez Magdalenę Bajon-Orlicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-towarzystwo-alergologiczne-przedluza-wspolprace-z-flywhell,398984,artykul.html

Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne oraz planowanie i realizacja działań z obszaru public relations, w tym m.in. pozycjonowanie ekspertów Towarzystwa oraz Koalicji, dialog z liderami opinii, decydentami, identyfikowanie realnych potrzeb pacjentów i projektowanie odpowiedzi na nie, a także realizacja szeroko zakrojonych działań edukacyjnych.

- Jako towarzystwo naukowe nade wszystko stawiamy na merytorykę i jakość, dlatego poprzeczka jaką stawiamy naszym partnerom biznesowym zawsze jest na wysokim poziomie. – mówi Anna Ben Drissi, dyrektor zarządzająca Polskiego Towarzystwa Alergologicznego -  Współpraca z Flywheel jest dla nas nie tylko gwarantem wysokiego poziomu, ale również spójności w postrzeganiu celów. To dla nas jeden z kluczowych warunków udanej kooperacji –  dodaje.

– Przedłużenie współpracy jest dla nas zawsze ważnym momentem, potwierdzającym jakość naszego client service’u. Niezmiennie cieszymy się z faktu ciągłego patrzenia w tym samym kierunku razem z PTA – mówi Magdalena Bajon-Orlicz, communications manager we FLYWHEEL. – Praca z towarzystwami naukowymi czy organizacjami pacjenckimi przynoszą nam szczególną satysfakcję ze względu na możliwość wpływu na proces towarzyszący realnej zmianie jaką jest poprawa jakości życia pacjentów – dodaje.

Źródło: Flywheel Public Relations s.c.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764