IAB Polska objęło patronatem honorowym pierwsze polskie tłumaczenie książki "How Brands Grow". Pozycja ta od lat jest w Polsce powszechnie rozpoznawalna pośród osób zajmujących się marketingiem - dotąd jednak jedynie w angielskim oryginale.
Polskie tłumaczenie przygotowane zostało przez Grupę Blix z zachowaniem najwyższej staranności. Przekład obszernie konsultowany był z Profesor Magdą Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, której Dyrektorem jest Profesor Byron Sharp, autor “How Brands Grow”.
Dla jakości tłumaczenia równie ważny był udział eksperta merytorycznego – Michała Wawrzyniaka (Mars, ex-L’Oreal), praktyka o ogromnym doświadczeniu w marketingu. Książka spotkała się z pozytywnymi opiniami ekspertów z branży, a recenzje do niej napisali: Jacek Jabłoński (Unilever), Maria Kuc-Jędrzejewska(Johnson & Johnson) oraz Elżbieta Kulawik (LOTTE Wedel).
Jesteśmy przekonani, że objęta przez nas patronatem książka przyczyni się do wzrostu kompetencji i wiedzy pośród środowiska polskich marketerów.
Źródło: IAB Polska