logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie wydanie książki „How Brands Grow” Grupy Blix

  PR 06.11.2020, przeczytano 840 razy

IAB Polska objęło patronatem honorowym pierwsze polskie tłumaczenie książki "How Brands Grow". Pozycja ta od lat jest w Polsce powszechnie rozpoznawalna pośród osób zajmujących się marketingiem - dotąd jednak jedynie w angielskim oryginale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-wydanie-ksiazki-_how-brands-grow_-grupy-blix,389088,artykul.html

Polskie tłumaczenie przygotowane zostało przez Grupę Blix z zachowaniem najwyższej staranności. Przekład obszernie konsultowany był z Profesor Magdą Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, której Dyrektorem jest Profesor Byron Sharp, autor “How Brands Grow”.

Dla jakości tłumaczenia równie ważny był udział eksperta merytorycznego – Michała Wawrzyniaka (Mars, ex-L’Oreal), praktyka o ogromnym doświadczeniu w marketingu. Książka spotkała się z pozytywnymi opiniami ekspertów z branży, a recenzje do niej napisali: Jacek Jabłoński (Unilever), Maria Kuc-Jędrzejewska(Johnson & Johnson) oraz Elżbieta Kulawik (LOTTE Wedel).

Jesteśmy przekonani, że objęta przez nas patronatem książka przyczyni się do wzrostu kompetencji i wiedzy pośród środowiska polskich marketerów.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764