logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsko - Amerykański Tydzień Innowacji z firmą Infosystems SA

  PR 09.12.2014, przeczytano 1200 razy
ilustracjastrzałka

Firma Infosystems SA wzięła aktywny udział w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji (PATI), jaki odbywał się od 16 do 21 listopada 2014 br. w Los Angeles i San Francisco. Jego celem była promocja Polski jako kraju nowoczesnego, który posiada innowacyjną ofertę rynkową. Stąd wzięły w nim udział firmy i instytucje, w tym m.in. Infosystems SA, dla których innowacja jest kwestią priorytetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polsko---amerykanski-tydzien-innowacji-z-firma-infosystems-sa,23460,artykul.html

Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji to impreza o bardzo bogatym programie, obejmującym między innymi szereg wydarzeń promocyjnych, gospodarczych i naukowych. W jej trakcie odbyło się wiele konferencji, debat i wykładów oraz wydarzeń towarzyszących, których celem było pogłębianie wzajemnej współpracy amerykańskich i polskich partnerów, w tym przedstawicieli rządów obu państw, a także świata nauki oraz sektora biznesu (tu swój merytoryczny wkład wniosła firma Infosystems SA zaproszona do udziału w PATI).  Imprezie towarzyszyły m.in. seminaria w Los Angeles, na uniwersytetach Berkeley i Stanforda, a także warsztaty w Rocket Space w San Francisco nt. narzędzi i instrumentów rozwoju współpracy z udziałem małych i średnich przedsiębiorstw oraz start-upów. Polscy uczestnicy PATI wizytowali także około 25 amerykańskich instytucji i przedsiębiorstw, które skutecznie wdrażają innowacyjne i nowoczesne technologie. W San Francisco Design Center miała też miejsce promocja najnowszych polskich rozwiązań technologicznych.

Impreza współorganizowana była przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Środowiska oraz instytucje wspierające rozwój innowacyjności polskiej gospodarki takie jak Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polską Agencję Rozwoju Przemysłu, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Cały projekt uzyskał również wsparcie licznego grona partnerów strategicznych, reprezentujących polskie i amerykańskie podmioty z sektora prywatnego i organizacji pozarządowych. Polskiej delegacji towarzyszyła grupa ponad 150 przedstawicieli krajowych firm, instytutów naukowo-badawczych, uniwersytetów oraz organizacji, które zaangażowane są we wdrażanie innowacyjnych projektów. Przewodniczyła jej Katarzyna Kacperczyk  - podsekretarz stanu Ministerstwa Spraw Zagranicznych. W PATI po stronie gospodarzy wzięli udział przedstawiciele amerykańskiej administracji, w tym Departamentu Stanu i Departamentu Handlu USA  oraz władz San Francisco i Los Angeles.

Polsko Amerykański Tydzień Innowacji zainaugurowany został przez Forum Innowacyjności w Los Angeles. Jego głównym tematem były możliwości rozwoju polsko-amerykańskich projektów informatycznych, energetycznych, biomedycznych, a także w sektorach płatności i finansów. Tu swoje wystąpienia miała firma Infosystems SA. Prezentację pt.” PuzzleFlow Workflow technology (PDF files processing and systems, print shop management information system)”, przeprowadzili Mariusz Sosnowski i Richard Laframboise. Poza przedstawieniem uczestnikom konferencji zalet systemów opartych na technologii PuzzleFlow, zaprezentowali również swoje doświadczenia z ponad 70 wdrożeń we wiodących amerykańskich wydawnictwach i drukarniach, min. w Gannett (największy amerykański wydawca). Swoją prelekcję na temat budowania relacji z polskim dostawcą innowacyjnych technologii na przykładzie współpracy z Infosystems, wygłosił Ron Phillips z RPI (klient Infosystems SA). Równolegle odbyła się I sesja Polsko-Amerykańskiej Rady Innowacyjności (powołanej do życia podczas tegorocznej wizyty prezydenta Baracka Obamy w Polsce). Jest to instytucja międzyrządowa, której celem jest pogłębianie współpracy polsko-amerykańskiej w dziedzinie innowacyjności. Jej głównym zadaniem jest wspieranie przedsiębiorstw, uczelni i instytutów badawczych, które inwestują w projekty badawczo-rozwojowe z obszarów technologii, obronności, energii i zdrowia. 

„Jesteśmy bardzo dumni, że mogliśmy wziąć udział w tej prestiżowej imprezie, promującej nowoczesną i rozwijającą się szybko Polskę, tym bardziej, że znaleźliśmy się w gronie firm-liderów z naszego kraju, które stawiają na innowacyjne rozwiązania i technologie. Nasze wieloletnie związki z rynkiem amerykańskim stają się z roku na rok coraz silniejsze i coraz wyraźniej zaznaczamy na nim swoją obecność. Należymy do grona nielicznych polskich firm IT, które sprzedają licencje na swoje oprogramowanie na najbardziej konkurencyjnym rynku USA. Niewiele osób wie o tym, że dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom produkowany jest min. najbardziej poczytny dziennik „USA Today”. Dlatego udział w tego typu spotkaniu traktujemy jako ciekawe doświadczenie i potwierdzenie tego, że obrany przez nas kierunek jest właściwy, zaś innowacje, które oferujemy w naszych rozwiązaniach są na najwyższym światowym poziomie, co potwierdzają w swoich wypowiedziach także nasi amerykańscy klienci” – podsumowuje Mariusz Sosnowski, prezes Infosystems SA.

Źródło: Infosystems SA

www.infosystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764